2013. január 1., kedd

Bejelentkezés

Ha vissza akarok tekinteni az elmúlt évre, akkor ezt látom:
És ez boldoggá tesz. Ha előre tekintek, akkor látom ugyanezt a képet, csak a jobboldali van baloldalon, és jobb oldalon valami, ami még ennél is szebb. Nekem ez volt az elmúlt évben a legmeghatározóbb élményem.

Elmondanám, hogy az első kép dátuma: 2012. január 1, alig pár perccel éjfél után. A második kép dátuma: 2013. január 1. alig pár perccel éjfél után.

Nagy zabálások nem voltak, de több volt, mint a normális. De hát ez normális, nem? L-nál voltunk szilveszterkor is, meg ma is morzsáztunk még, mert a lencselevesnek az éjjel már nem volt hely. Holnap ismét beiktatok egy böjtös napot, hogy visszatérjek legalább oda, ahonnan most újból indultam. Jó lesz ez.  A legjobb pedig az lesz, hogy a férjem is - ígérete szerint - bejelentkezik a fogyiversenybe. Kiakadtam, és az az igazság, hogy csak poénból kérdeztem meg, nincs-e kedve hozzá...:)
De asszongya, elege van abból, hogy minden arról szól, hogy én fogytam, és lead 2o kilót. Sztem nem kell annyit fogynia, de 15öt igen. Így indul az évünk...
Most hétvégéig bele kell húznunk, mert van egy rakás papírmunka, évzárás, fúj, undorító. De reménység szerint egy hét múlva már fellélegzünk, és elmegyünk vhova vagy 2 napra kettesben. De jó lenne. Igazából minden évben így szoktuk. A nagy év végi hajtás után elmegyünk vhova kettesben, bár tavaly nem tudtunk menni, mert pályázatleadás volt január 30-ig.
BÚÉK MINDENKINEK, KÖSZÖNÖM, HOGY OLVASTATOK, KÖSZÖNÖM, HOGY BIZTATTATOK, KÖSZÖNÖM, HOGY KITARTOTTATOK MELLETTEM.  Remélem, így lesz ezután is...Puszi mindenkinek.

5 megjegyzés:

  1. Gratulálok a sikeredhez. Egy ideje már olvasgatom a blogodat, és most ez is ösztönöz arra, hogy én is megszabaduljak idén jó sok kilótól. Hajrá nektek!

    VálaszTörlés
  2. Oh, nagyon-nagyon kívánom, hogy jövőre is meglegyen ez a fajta visszatekintés! :) Ügyes volt a 2012-d! :)

    Hajrá Nektek! Nagyon szurkolok majd! :) Szóval B.Ú.É.K.! :)

    VálaszTörlés
  3. Ancsúr, sok sikert és örülök, hogy inspiráhatlak!!!

    VálaszTörlés
  4. Julcsi, legyen minden szavad igaz!!! Puszillak

    VálaszTörlés
  5. Ha nem tudnám, hogy mindkét fotón te vagy a főszereplő, azt hinném, hogy egy (jóval) idősebb testvéredről készült a bal oldali. Fantasztikusan látványos eredményt produkáltak az aprócska örömöket jelentő (és olykor nagyon bosszantó "csak-pár" centik). GRATULÁLOK!! Ugye, most már elhiszed, hogy meglesz?

    Mínuszcentikben és mínuszkilókban gazdag boldog és egészséges 2013-at nektek!! :)

    VálaszTörlés