2013. január 22., kedd

Így néz ki a hajam, ha

sk szappannal mosom meg:
Meg így:

Szóval eszméletlenül begöndörödik. Tini koromban egyébként ilyen volt, csak ritkán volt hosszú hajam, 3 éves korom óta nem volt ilyen hosszú. Nekem nagyon teccik, és élvezem, sajnos egy alvás után kicsit kimegy, de akkor is hullámosabb marad, mint egyébként...
Ma este felpróbáltam a bidzsitdzsonsz-ruhámat, amit októberben vettem a hádában, hogy majd felveszem abban a bálban, amibe végül nem mentünk el. Akkor még nagyon feszül rajtam, most fel tudom egyedül húznia  cipzárt rajta. Ilyen lett,s ajna kicsit elmosódott:
Jó lenne ha lenne egy alkalom, ahová most felvehetném...:)
Magyar kultúra napja van, ünnepséget szerveztünk Kölcsey szülőfalujában, a gyermekeim is szerepeltek, a műsort én szerveztem, sztem nagyon jól sikerült. Majd adják a DunaTv-n, Kárpát expresszben majd az Élő egyházban, de nem tudom, mikor. Majd belinkelem, ha meglesz.
Mai kaja: reggeli zabpapi, ebéd gulyásleves, zabpehely-lángos, vacsi natúr krumpli, sertéspörkölt, ez utóbbi vendéglőben volt, és nagyon finom volt. Egyébként este hatkor volt a vacsi, esetleg még egy kis joghurt lesz. Nem tudom kiszámolni, nem megy a kalóriabázis...



5 megjegyzés:

  1. nagyon csincsi!!!! Szuper a ruha rajtad!

    VálaszTörlés
  2. Koszi. Vegre nekem is tetszik vmi ahogy rajtam all.

    VálaszTörlés
  3. Csini vagy a ruhában. :) Valami iszonyat komoly, lehet a színe miatt. Piros kiegészítőket eltudnék hozzá képzelni. és ez már egyáltalán nem feszül!!! Ha sokat fogysz, a varrónő nem győzi majd átszabni! :)

    VálaszTörlés
  4. Juli drága, komolyan, le vagyok nyűgözve!!! Eszméletlenül jól nézel ki, rád sem ismerek!!!
    Febr. 9én nálunk kosaras farsangi bál lesz,gyertek, vedd fel a ruhádat.
    Én meg túl vagyok a tegnapi harcos diétán, napközben a gyümölcsök mellett még ettem egy joghurtot, 5 óra körül egy miniatür szelet szódabikarbónás vajas kenyeret.
    Na, de este adtam az arcnak!!! 5 nagy szelet pizzát betoltam, utána majdnem fél tábla csokit.
    Ma reggel mégis azt mutatta a mérleg, hogy 2 nap alatt fél kgt fogytam. Őrület!!
    Na, de nem fárasztalak a mindennapi beszámolókkal, majd még hétvégén összegzem,ha sikerül tartani. Légy jó és egyre szebb..

    VálaszTörlés
  5. De jó a göndörség! :D A ruha is profi. ;)

    VálaszTörlés