2013. január 29., kedd

Kettő!

Eredmény: 1-1. Súly: 84,2, vagyis 4o dkg fel. Nem azért sztem mert többet zabáltam, hanem a beleim lelassultak. Remélem, ez egy átállási reakció, ugyanis egész nap puffadt vagyok. Szegény belek, assetuggyák, mi van. De nem vagyok elkenődve, mert közben érzem, h lassan, de azért megyek össze, ezt mutatják egy hónap után a centik is, mindenhonnan egy cm mínusz. Remélem, holnap jobb lesz a súlyom. Próbálok ma kevesebbet enni napközben és főképpen gyümölcsöt. Most nem vagyok puffadt. Mindenféle mozgáson túl vagyok ma már, porszívózás, jóga /tegnap sem maradt el, du megcsináltam/. Jól érzem magam.
Szóval tegnapi vacsi megint nagyon finom volt: ettem fél kanál padlizsánkrémet, elég lájtos volt, fél kanál francia salátát, egy sonkába tekert körözött-adagot, másfél húsos palacsintát. Főfogás bakonyi sertésszelet volt gombaszósszal, kagylótésztával. Ebből két kisebb szelet húst ettem. Rengeteg savanyúsággal. És volt csokis süti, de nem ettem!!! Kibírtam, hála az égnek, a sok savanyúság után nem is kívántam. De lecsúszott még egy fél pohár királyleányka. Saját készítésű bor, de százszor jobb volt, mintha palackozták volna. B érti dolgát :) Kicsit telítve éreztem magam, mert jobb híján szénsavas ásványvizet kellett innom, mert erősen puffadt voltam, mikor haza értünk. Kicsit jobban elhúzódott, mint a vasárnapi, mert eleve később kezdtünk hozzá. Ez egy kicsit aggasztott. Ma egy olyan családhoz megyünk, ahol nem ismerem még a konyhát...:) Izgulok. De örülök, hogy alapjában véve jól megy. Csak a nappalokat bírjam ki vhogy!!!

4 megjegyzés:

  1. Az a lényeg, hogy jól érzed magad. :) És amikor leírod, hogy miket ettél, mindig kedvem támad főzni. :D Vagy enni. :P
    Drukkolok tovább a hétre! :)

    VálaszTörlés
  2. Finomakat esztek! Mi ez az 1 hét, amikor minden este kötelezően enni kell?
    Ügyesen csinálod szerintem, keveset eszel, és amit eszel, az is szinte bármelyik diétában megállná a helyét :)

    VálaszTörlés
  3. Koszi csajok. Ez egy ökumenikus imahet,amikor istentisztelet utan mindig vendegul lat bennünket egy csalad a vendegpappal egyutt. Engem nagyon faraszt. Szerencsere evente 1x van csak

    VálaszTörlés
  4. Egy hétnyi próbatétel, az azért nem semmi! :s De hamarosan vége!

    VálaszTörlés