2013. január 17., csütörtök

Most éppen azon töröm a csöppnyi agyacskámat,

hogy vacsizzak, vagy ne. A kcal eddig száma 1184, elméletileg lehetne nyugodtan, de van bennem 3 szelet süti, kóruson Piroska-napot ünnepeltünk, és esment nem bírtam ki...
Egyébként ma bementem a bankba, és a két nőci, idősebbek, mint én, ott tartottak egy fél órát, mert kiselőadást kellett tartanom nekik a fogyásomról és főképpen a kalóriaszámolásról. Az egyik egyszerűen nem ismert fel, igaz, sokáig nem dolgozott, mert beteg volt,  s kb 8-9 hónapja nem láttuk egymást. Asszongya, megnőtt a hajam, lefogytam és hihetetlenül jól nézek ki. Na ennek nagyon örültem, és örömmel végeztem a fogyókúrás tanácsadást, bár kicsit biztos vicces voltam, mert hát az egész kiselőadás román nyelven zajlott, és elég nehéz fogyókúrás szakszavakat más nyelven tálalni...:) Sebaj, jól esett, hogy ihletően hatottam rájuk, s mondták, hogy majd fognak hívni, ha kérdésük van. Egyébként nem kövérek, egyiken max 6-7 kiló, a másikon max 5 kg plusz ha van. Szóval, fogyókúrázik a világ!!! Nem baj, inkább úgy tekintek rá, hogy egyre több ember akar egészségesen élni és meghalni, mintsem hogy divat az egész. Egyet tudok: én sokkaldesokkal egészségesebbnek érzem magam. Asszem, iszom egy pohár tejet még.

1 megjegyzés:

  1. Mindig jó, amikor az ember véleményét kikérik, meg érdeklődnek, hogy hogyan is sikerült. :) Büszke lehetsz magadra! :)
    Attól meg ne érezz bűntudatot, hogy megetted a sütit, pont nálad volt az, hogy ha kicsit bűnöztél, akkor másnap mindig jobb volt a mérleg. ;) A tej abszolút belefér, az mindig belefér. ;) Szép estét! :)

    VálaszTörlés