2013. január 24., csütörtök

Tegnap

nagyon bezsúfolódtam programilag. Voltunk N-ban meg Sz-n is, és halom dolgot elintéztünk, főképpen munkaügyletek, de jutott idő egy kis turizásra is, eredménye: egy téglavörös, ejtett vállú, húzott nyakú garbó /na ezt jól megasszontam róla/, imádom, és egy természetesen csíkos szvetter. Mindkettő 42-es, vagyis végre most már megérkeztem teljesen ebbe a tartományba. Bár sajnos a ma reggel mért kilók nem ezt sugallják, és teljesen lelombozóak: 84,7...:(
Igaz, szavam sem lehet, este úgy bezabáltam. Felköszöntöttük egy hét csúszással P mamát és ellenállhatatlanul készíti a rántott husit és a fasírtot is valamint ezt a fajta sütit. S történt mindez este 9kor, jó későn, mert akkor értünk haza. Közben még tegnap du. megműtötték Zsömi kutyánkat, vagyis ivartalanították, de ez nagy műtét, annyira sajnálom szegénykémet, de azért ma már sokkal jobban van. Az ételt elfogadja már, úgyhogy gyógyul. Sajna muszáj volt ezt megtenni vele, mert évente 2-3 alkalommal fial, és már nincs kinek kölyköket ajándékozni...
Az igazsághoz még hozzátartozik az is, hogy tegnap du. Sz-on megettem egy adag telemeás fornettit. Fornettiben ez a kedvencem.
Nagyjából ennyit. Terveim között szerepel holnap, mivel telihold van egy jó kis nyersböjt, több folyadékbevitel, illetve még mára egy adag bicikli. Hűtlen lettem a jógához, illene visszatérnem hozzá, oda lesz a hajlékonyságom, ha nem kezdem el újra.
Mai kaja: tejbebúzakorpabúzacsírapapi. Inkább ne próbáljátok ki, olyan volt, mintha porcicát ennék, de joghurtba keverve, vagy kenyérbe, jó lehet, főképpen egészséges, sok rosttal, magnéziummal. Tegnap találtam Sz-on egy boltot, ahol ilyeneket vettem, meg egy gyógyszertárban kaptam végre finomítatlan kakaóvajat. Ebből szőlőmagolajos ránctalanító krém lesz majd. Régóta tervezem.
Ebédre diétás babgulyás volt és egy nagyon kevés borsófőzelék. Uzsira joghurtos búzakorpát tervezek, vacsira salátát.
Uzsi bejött, pluszban volt még egy tányér babgulyás, nagyon szeretem. Vacsira is bejött a sali,  kínai kelből, hagymából túróból, sárgarépából és csirkemellsonkából . 2 sz. extr. kenyeret is ettem hozzá. Nagyon fini volt.
Most még jön egy adag bicikli, aztán szeretnék vasalni. kaptam új vasalót végre!!! Olcsó volt, a Lidlben vettük, de százszor jobb, mint anno a Tefal, amit gyakorlatilag egy év után már ki lehetett volna dobni a hiper-szuper ultraglisszes sz..os talpával együtt. Juj, nagyon sok vasalni valóm van. 2-3 este elszórakozom majd vele, de nem gond ez nekem!!!
A mai összevésem:

Amiből:

Jó volt ez, csak csökkenne már a súlyom!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése