2013. január 11., péntek

A mai nap

érdekessége, hogy míg a reggeli súlyom 84 kg, a délutáni 83,6. Mindenképpen jó hír nekem, bár nem értem, hisz túl voltam egy jó adag reggelin, víziváson, stb.
Tegnap vettem egy farmert magamnak, olyat, ami soha nem tetszett igazán, de biztos azért, mert nem is állt volna jól nekem. De most gondoltam, kipróbálom, Sári lányom szerint nagyon jól áll, Andikám, te meg kérted, rakjak fel képet, hát íme:
El sem hiszem, hogy így nézek ki. Komolyan, el se hiszem. Csak emlékeztetőül:
Számomra még mindig hihetetlen, hogy ez a változás nem csodaszertől következett be, hanem TŐLEM!!!
Na, ennyit erről.
Jönnek a szappanfotók, Sziszó kérésére és nem csak...:)
A 4 egyforma, vagyis 3 szív és egy félhenger forma a tegnapi citromfüves-bazsalikomos. A középső az kakaós-vaníliás-fahéjas, a napraforgó formájú pedig narancsos-fahéjas. Illatuk remek, a 2 másik szappan használatban is nagyon bevált. Gondolom, így lesz ez a citromfüves-bazsalikomossal is.
Julcsi, ma voltam fodrásznál hajfestés végett. Asszem, ez hasonlít a legjobban az eredeti hajszínemre, bár talán picit világosabb. Sötét szőke lettem újra, vagy világos barna? A kép még előtte készült.
Az új blogdizájn pedig önmagáért beszél...:) Nekem nagyon tetszik.
Mai kaja: zakuszka extrudált kenyérrel, fekete retekkel, alma, zacsis leves,túrós tészta /durum/ görög joghurttal, müzliszelet, tej szteviával, kukoricapehely,még egy kis müzliszelet.
Összesen:
1,165 kcal
40 / 65
Fehérje: még minimum 25 g
158 / 239
Szénhidrát: még maximum 81 g
29 / 58
Zsír: még maximum 29 g
Azt figyeltem meg, hogy mostanság 12oo kcal körül eszem, a ch nem haladja meg a 16oat. Vajon ez most tényleg bevált, mert hála Itennek, szépen haladok a súlyommal. 
 


4 megjegyzés:

  1. Csudacsini vagy! Jól mondta a Sári lányod, nagyon jól áll a farmer! :)
    Gyönyörűek lettek a szappanok. Illat alapján megenném őket.
    Nyugi, tényleg te vagy az új farmeres képen is! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, Sziszó! A szappanoknál meg valóban nehéz megállni, hogy ne harapjon beléjük az emberlánya.

    VálaszTörlés
  3. Jé, blogváltozás! :) :D
    Jól néz ki ez a farmer, és jól néz ki az, aki benne van. ;) A felsődet egyébként lopnám... :P
    Nem tudom, milyen hajszín ez, szerintem mindenki máshogy látja. :D Én mindig azt mondtam, hogy világos barna voltam, de sokak szerint meg szőke, szóval... embere válogatja. Te milyennek érzed magad? Világos barnának vagy sötét szőkének? :)
    A szappanok meg... először azt hittem, kekszek. PF Kérdezni is akartam, milyen finomságot készítettél, erre... :D Jó, fáradt vagyok, és nem is kívánom a kekszeket, úgyhogy nem tudom, miért azt láttam bele... :D

    VálaszTörlés
  4. Köszi, Julcsi! Az az igazság, hogy én sem tudom, hogy sötét szőke vagy világos barna. Egyet tudok, gyerekkoromban, kb. 8-1o éves koromig tejföl-szőke voltam...:) A felsőmet szívesen neked adnám, de sajna már én is kifogytam belőle, te meg max pizsamának használhatnád...:) Gondolhatod, hogy azért nem váltam meg tőle mert nagyon szeretem én is.

    VálaszTörlés