2013. január 4., péntek

Súly- és helyzetjelentés

Mai adatok:
Sunu: 92.1 /tegnap, böjt után 91.9 volt, tehát elégedett vagyok/
Én: 84.8 /tegnap, böjt után 84.7 voltam, tehát nagyon elégedett vagyok/
Na innen kellene lefelé mozdulni mindkettőnknek. Holnap centikkel is jövök, mert a versenyre holnap jelentkezünk be. Ma még keményen melózunk, remélem, ma befejezem végre. Hétfőtől meg irány valahova, nem kettesben, hanem a gyerekekkel, mivel nekik még szünet van jövő héten, nem venném a lelkemre, hogy én láblógatok, ők meg itthon ülnek vakációban. Még ki kell találnunk, hova lesz a menés. Aztán majd kerítünk alkalmat rá, hogy kettesben is elmenjünk!
REggeli Sunu: fél hamburger, fél szendvics
Reggeli nekem: 3 sz extr kenyér, májkrém, lapka sajt, lila káposzta.
Tízórai: mindkettőnknek egy-egy alma.
Ebéd: mindkettőnknek borsófőzelék tükörtojással, lila káposztával.
Uzsonna Sununak: borsófőzelék, nekem kevés főtt rizs és borsófőzelék.
A vacsora az isteni finom saláta lett. Megtartom a receptet, amit maradékokból és itthonlévőkből készítettem. Makrélás saláta: kelkáposzta, lila hagyma, konzerv makréla /olajat leöntöttem, kinyomkodtam belőle/, telemea és tehéntúró, görög joghurt, pici só. Hát nagyon finom lett, rákívánkozott még egy paradicsom alapú csilis szósz, az meg annyira megdobta, hogy még a tányért is kinyaltuk. Egészségünk, fogyásunkra, ja és egy emberes adagban kb 2oo kcal van! Tökéletes vacsora, tökéletes számok:
Sunu: 1418 kcal, 151 g ch, 59 g zs, 66 g f.
Én: 1o84 kcal, 129 g ch, 39 g zs, 52 g f. 
Minden teljesítve! Még melózunk, holnap még egy kicsit húzós lesz, aztán végre vége, egy időre....

3 megjegyzés:

  1. Nagyszerű, hogy együtt csináljátok. Igy sokkal könnyebb és motiválóbb.
    Meg kell osztanom veled egy receptet, már harmadszorra csinálom, és mindig nagyon jól sikerült. Ez amolyan nasinak való keksz, vagy inkább pogácsa, ha rátör az emberre a vágy...

    Elkészítési idő sütéssel együtt fél óra.

    Aznak, azaz ausztrál keksz

    1 bögre(25O ml) zabpehely, apró szemű
    1 bögre liszt ( én valamilyen egészséges lisztkeveréket használok)
    3/4 bögre kókuszreszelék
    12 dkg vaj
    2 evőkanál méz
    1 teáskanál szódapor
    1 teáskanál folyékony stevia
    1 dl forró víz

    Tálban összekeverni a zabpehlyhet, lisztet, kókuszt. Kis edényben megmelegíteni a mézet, benne felolvasztani a vajat. Szódaport feloldani a forró vízben, hozzáadni a vajhoz, majd az egészet jól összekeverni.
    pogácsákat formálni belőle, kivajazott tepsiben, előmelegített sütőben a középső szinten 2o perc alatt megsütni, közepes lángon.Kb.35 db lesz.

    Én már variáltam úgy, hogy tettem bele kis kakaót, fahéjat, a múltkor egy marék áfonyát, na attól tiszta zöldeskék lett a keksz. De jó ropogós, a kókusz miatt.

    VálaszTörlés
  2. Köszi, Ingrid, biztos finom. Hátha egyszer személyesen is megkóstolhatom, amit te készítesz...:) Én azért egy kicsit félek a kókusztól, jó sok zsír van benne...:)

    VálaszTörlés
  3. Azért szeretlek olvasni - többek között -, mert biztos, hogy tanulok nálad valami új étel nevét: ma a telemeát (gondolom, rosszul toldalékoltam). Milyen az íze? Mennyiben másabb mint egy trappista? Vagy ez kenhető?
    A makrélát is ki kéne próbálnom...
    Csupa jókat esztek, így móka lesz a fogyókúra! :);)

    VálaszTörlés