2013. január 31., csütörtök

Négy!

2-2 -re egyenlítődött a harcom a zabálással és kilókkal. Tegnap este nagyon idegesen és éppen ezért kimerültem zuhantam ágyba, utálva az egész világot, benne főképpen magamat, mert produkáltam az eddigi legnagyobb zabálásomat. Volt ott fasírt, rántott hús, sonka, körözött, toros káposzta, csirkecomb, és vagy 4-5 szelet reszelt túrós süti, a kedvencem! El is kenődtem rendesen. Sajnos az anyagcserém még nem a régi, de már alakul. Legalább is remélem, mert a reggeli mérlegelés megvigasztalt. 84 kg! Nem tudom, azért-e mert tegnap etten napközben is, de nem bírom az éhezést, ezért az lesz, h napközben esze rendesebben és este próbálom tartani a mértéket. Ha ma sikerül mértékkel ennem, akkor ez a mai súlyom miatt lesz. Felén túl vagyunk, hála az égnek, de már rohadtul utálom.
Most reggelizem. zabpapit, nagyon jól esik, málnalekvárral.

1 megjegyzés:

  1. Mondjam azt, hogy egészségedre? :) Én tegnap ettem 5 db vajas kekszet 1 dl tejjel, mert éppen magamtól kaptam sikítófrászt. :(
    Egyébként meg a felén már túl vagy! Azthiszem ez jelen helyzetben egy nagyon nagyon jó hír! :) Kitartás! Puszim

    VálaszTörlés