2013. január 28., hétfő

Egy!

Első nap eredménye: -1o dkg, vagyis 1-o a javamra. Nagyon jól ettünk, nem zabáltunk,mondjuk isteni finom vacsi volt. Ettem a kétféle saliból, nyers zöldségek, mozzarella, egy-egy féladagot, 3 pinduri fasírtgolyót, és főételből, ami vaddisznópörkölt volt vadas mártással és pennével, csak a pörköltből ettem savanyúsággal egy adagot, a végén megy egy kis szelet diótortát. Fél 9re be is fejeztük, és tökéletes volt az este. Ha így lesz minden este, akkor nagyon jó lesz. Azt hiszem, egy jó kezdet nagyon fontos, erőt ad. És meg tudom csinálni, ha meg fogyok is közben? Bánja kánya!
Ma kajámat a következőkből tervezem: avokádó, alma, narancs, banánturmix, joghurt búzacsírával.
Avokádó, alma, banánturmix letudva, volt még 2 kanál joghurt, két csipetnyi búzacsírával, és 3 pinduri túrógombóc,  nem bírtam ki, gyerekeknek készítettem, és a fiam kb. 5 kanálnyi ott hagyott grízgaluska levese, galuska nélkül.  Remélem, ez nem számít túlzabálásnak, több evés vacsoráig nem lesz.

3 megjegyzés:

  1. hahó, örvendek, hogy működik a dolog.Várom a további beszámolóidat. Én annyira hozzászoktam egy hét alatt, hogy napközben csak gyümölcsöt eszek, meg magokat, hogy most olyan furcsán érzem magam, hogy újra rendesen étkezem. Elnehezülök, meg minden.
    Ma újra sütöttem szódás kenyeret, most az egyszerűsített változatot, jó lett, talán kisebb, mint a múltkori, de tettem bele magokat is. A recept innen, itt említi a sütési tudnivalókat is. http://balhetterem.blogspot.ro/2013/01/ir-szodas-kenyer.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+Balhetterem+%28Balh%C3%89tterem+%29

    VálaszTörlés
  2. Sztem csak a hét közepén merem majd kijelenteni, hogy működik-e vagy sem, mert egy nap után, nem lehet, de nagyon örülök a jó kezdetnek. Minden nap beszámolok majd. Örülök, hogy neked sikerült! Nekem is fog.

    VálaszTörlés