2013. január 14., hétfő

Rég esett

ennyire jól az ebéd, mint most. Húsleves házi tyúkból és ugyanabból a tyúkból sült, kicsit sok lett a szaftja, s miután megfosztottam a tetején feljött zsírtól, megfőztem benne a rizst. Mennyei volt.
Súly: kereken 84, Sunu 91,6, tegnap 9o,5. Na, ez már totál magas nekem. Minden nap egy kilóval több vagy kevesebb. A tegnapelőtti súlyom 83.8 volt, úgyhogy a szombat-vasárnapi zabálás sztem holnapra letudódik. Merthogy igen, tegnap is zabáltam egy kicsit anyáméknál. Rám jött. Biztos megint a hormonok...:(
Egyébként minden oké, csak rohadt hideg van, kint is, a házban is, ez a nyavalyás kazán nem bírja felfűteni ezt a hatalmas lakást, ettől be fogok dilizni. Kéne egy nagy halom pénz, hogy kicseréljük. A halom még túl kicsi. Így reggel 16-17 fokban ébredünk, majd estére sikerül feltornázni 19,5 fokra is akár. De ha villanymelegítőzünk, akkor 2o fok is előfordul. De azt csak nagyon ritkán tesszük, mert kiakad a villanyóra.
Vacsira vegyes zöldségsali, cottage túró és csirkecomb. Így elég zabálósra sikerült a mai nap is.
Összkcal: 1418 kcal, 155 g ch, 41 g zs, 95 g f. Viszont az arány az nagyon jó. De ha a két adag biziklizést is beszámolom, még bőven ehetnék. Holnaptól megpróbálok ismét 12oo körül enni. 

3 megjegyzés:

  1. Uh, az tényleg eléggé hideg lehet... :S Én folyton játszom a hőrendszeremmel, és ez is eléggé megviselő. Itt a koliban állandó fűtés megy, bár napközben néha szoktam fázni, éjszaka meg jobban ráerősítenek, és reggel tiszta víz vagyok - egyik sem jó. Otthon az ideális, mert napközben szoktunk egy picit befűteni, meg estére, és így az éjszaka pihentető tud lenni. Egy kandallóra még nem gondoltatok? Kívánom, hogy rendeződjék a helyzet!

    A súlyhoz meg nem tudok mit mondani, én éppen az ilyeneken való filózás miatt nem mértem magam minden nap. :D

    VálaszTörlés
  2. Van olyan szoba, ahol van csempekályha, nagy vész esetén begyújtunk. De pl. a mi hálónkban nincs...:(

    VálaszTörlés
  3. Húsleves... sülthusi... csorog a nyálam. :o
    Ügyes nap volt szerintem. :)
    Nálunk otthon is van cserépkályha, a ház közepén, de már nem azzal fűtenek. De amikor azzal fűtöttek a Szüleim, teljesen más meleg volt, mint egyébként. Valahogy olyan szép emlékek maradtak meg.
    Itt házközponti fűtés van, radiátorral, napközben fűtenek, este annyira nem, most éppen nincs is melegem.

    VálaszTörlés