2012. november 16., péntek

Tudom,

nem tisztességes az elért eredményemmel szemben, a zabálás, amit művelek... Jelentem, még csak 82,5 kg-nál tartok. 81 helyett, ami voltam, amikor kijöttem a kórházból. És talán a műtött hasammal szemben sem tisztességes a napi 15 perc emberes tempóban való biciklizés. Bár semmilyen fájdalmam sincs. de nem bírom már nélküle. Több mozgás, kevesebb zabálás, ezt én így éltem meg régebb, s így szeretném visszakapni az életembe ezt az elvet. Ezért pedig este is letekerek 15 percet. Egyébként jól vagyok sokat utaztunk a hét első felében, Budapest és Kolozsvár között. Ma még turiztam is. Ez örömmel töltött el...:)
Feldobott, hogy ma egy férfiszappant készítettem, abból a célból, hogy elcsábítsam, a férjem, és elérjem vele, hogy  megszeresse a szappanjaimat. Kézzel-lábbal tiltakozik ellenük és leint, hogy baromság, mert csak zsíros lesz tőle a mosdó. Megj: azért lett zsíros, mert az elrontott legelső szappanjaimból kicsit sok ment ott le...:) A kecsketejes már tökjó, a paprikástól sem szárad már a kezem, és nem sokára jön a jázminos is, amit nagyon várok, mert szuper az illata. És az épp két hete készült kakaós fahéjas vaníliás szappant is kipróbáltam, igaz, még term. szárít, de csodálatosan sima és krémes habzást ad, az illatáról meg ne is beszéljünk...
Ja, hírem van: Két hét múlva előadást tart nálunk Erőss Zsolt .
Nagyon izgi... Nálunk is alszik...
Egész napi kaja: tk. zsömle, bounty szelet, diós süti, borsóleves, krumplis tészta, zsírszegény túró.
Összesen: 1428 kcal, 18o g ch, 56 g zs, 48 g f. Nem túl jó, de alakul... Viszont este iszonyatos tempóban nyomtam le a biciklizést, és megtoldottam 5 perccel.
Reggel is 2o perc van tervben.

6 megjegyzés:

  1. Drága Druszám! :D Hát légy ügyes, nem szabad elrontani az eddig elért eredményeket! :) Jó kislány leszel te, én érzem. ;)

    A szappanokról jut eszembe, hogy ma reggel elfogyott a szappanom, úgyhogy felavattam a tőled kapott kecsketejeset. Nem érzem, hogy szárítana. Először hozzá kellett szoknom az illatához, mert még szerintem soha életemben nem szagoltam kecsketejet - és valószínűleg nem is ittam, ha mégis, akkor évtizedekkel ezelőtt -, de most már minden rendben vele. :) Ezer hála és köszönet érte! :) További szép estét! :)
    Gondolom, mész az eladására, biztosan jó lesz. :) Majd számolj be róla, ha megnézed. :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Nem csak, hogy megyek, de nálunk is alszik....Mi látjuk vendégül...:)
    Köszönöm a biztatást. Kedves vagy. Amikor a kecsketejes szappant használom, nem kell kenegessem a kezem krémekkel. A másik kettő, a paprikás és a jázminos vár téged Andinál...:)

    VálaszTörlés
  3. Milyen jó már, hogy ti látjátok vendégül! :D Főzzél neki finomakat. ;)
    Most már tényleg egyeztetnem kéne Andival... :D

    VálaszTörlés
  4. Igyekszem vmi finomat kitalálni. Remélem, nem vega...:)

    VálaszTörlés
  5. imadok en is utazni, a mi orszagunkban tekeregsz, sajna Kezdi nagyon messze van Kolozsvartol, kitartast, minden rendben lesz, szerintem most veszeld at az unnepeket stagnalassal, az is nagy dolog, egy kis pihi, majd az uj evben teljes erovel folytatod, udv

    VálaszTörlés
  6. Bea, én is a mi országunkban lakom, csak közel a magyar határhoz...:) Az ünnepekig még nagy terveim vannak, most már bele vetem magam, ha szeretném, hogy tetsszen a látvány a tükörben mihamarabb. Remélem, jól vagy, puszillak.

    VálaszTörlés