2012. november 19., hétfő

Megint

elegem van a zabálásból. A mai kajámnál jobban fgyeltem. Eddig lement: 2 tükörtojás, krémsajt, 4o g kenyér, 2 sz gépsonka, ez volt a reggeli. Tízórai: egy evőkanálnyi mogyorókrém, sós. Ebéd: húsleves zöldséggel, egy pulykanyak, másfél csirkecomb, kb. 1oo g tésztasaláta.
A centk terén van egy kis változás, mindennek örülök: mell, ugyannyi, mint volt, derék -1 cm, csípő ua., comb - o,5 cm, vádli -o,5 cm, kar - 1 cm. Kg: 82, egy hónap alatt -o,8 kg, rettenetes. Vagyis 1,8 kg valójában, de abból egy vissza is jött.
Éhgyomorra ma már 25 percet tekertem, tempóztam, lassítottam, tempóztam lassítottam. Ha nem is tökéletes edzés, biztos használ vmit. Este még vagy bicikli, vagy jóga. És vasalás mindenképp, mert ezer ing gyűlt össze ismét. Ma van a házassági évfordulónk, elsüllyedek, csak most jutott eszembe... A 13-ik.

3 megjegyzés:

  1. Boldog évfordulót! :) Még sokat-sokat!
    Mondhatnék nagyon sok mindent, de már nem tudom, hogy mi segítene és mi nem... Talán el kéne tetetned azt a mérleget messzire, ahol nem találsz rá, de ezzel is csak ismételgetem önmagam. Nem lehet ilyenkor mit mondani.
    Mi melletted vagyunk.

    VálaszTörlés
  2. boldog evfordulot, meg sokat melleje

    VálaszTörlés
  3. köszönöm, lányok. Julcsi, a mérleget leraktam, szombat óta nem is álltam rá. Nem is érdekel. Talán hasznomra válik. Édesek voltak a gyerekeink, a 3 kicsi édes, csináltak meglepit nekünk: egy piros pöttyös tálcára kaptunk egy piros gyertyát, két szív alakú mézes kenyeret és egy-egy merci csokit. Elsírtam magam...:)

    VálaszTörlés