2012. november 23., péntek

Ma reggel is

kemény biciklizéssel kezdtem a napot, eddig elégett kalóriák száma: 431. Ez 27 percből jött össze, amiből 15 perc nagyon kemény tempó volt, 12 pedig normál. Legalábbis a kalóriabázison ennyi jött ki. Ha kevesebb sem baj, de tudom: nagyon izzadtam és nagyon kemény volt, büszke is vagyok magamra. És nekem teljesen megfelel, hogy reggel és este csinálom így. Egy órát sztem nem bírnék ki. De nem is kell. Napi fél óra keménykedés is sokat tesz, hisz eddig sem csináltam másképp. Jövő héten kontroll a nőgyógyásznál, és megkérdezem, hogy visszatérhetek-e a Jillian-féle jógához, mert hiányzik. S mivel abban vannak kemény, hasat is érintő mozgások, nem merem még csinálni. Mai kaja nemtom, mi lesz, babgulyás, az biztos, és lehet, hogy máj, de mivel? Könnyű kaja kéne a babgulyás után, bár kimondottan diétás a babgulyásom.
Reggeli: rozskenyér, pirítva, krémsajt, mogyoróvaj, retekcsíra, alma.
Tízórai: pirítós, lapkasajt.
Ebéd: babgulyás, nokedli tk lisztből, hagymás máj, zöld paradicsom.
Uzsonna, vacsora: rozskenyér, hagymás máj.
Mai összkajálás:  1315 kcal, 134 g ch, 54 g zs, 74 g f. Nagggyon jó!!! És sok-sok folyadék, palástfű tea 2x, mályvatea 1x és almaecetes víz sokx.
Még hátra van egy adag bicikli. Nagyon fáj a gerincem egy ponton, néha olyan, mintha lebénítana, amikor fel akarok állni...:( Lehet, nem ártana helyrepakolni a csigolyákat.
Biciklizés letudva. Érdekes, hogy este sokkal jobban kikészít, mint reggel, és mégsem izzadok úgy.
Holdnaptár szerint a holnapi nap alkalmas a böjtre. Ezért asszem tartok egy nyers étel napot, persze nem tatárbeefsteakre gondolok, hanem zöldség- és gyümölcskúrára. Ezt csak azért, hogy hátha meglöki a súlycsökkenésemet. Vasárnap mérek, ugyanis...

6 megjegyzés:

  1. Nézd milyen guszta. Jó ötlet vacsorához. Bár nem diétás, de kipróbálom.
    http://ottisfoz.szhblog.ro/2012/11/21/finn-hagymas-pirog/

    VálaszTörlés
  2. Tényleg jól néz ki, ki kell próbálni. Köszi, Ingrid.

    VálaszTörlés
  3. Holnap én is böjtöt tartok kefirrel és kölestejjel. :D Pont a holdnaptár miatt - de egyébként is terveztem. :D
    A palástfű teáról még nem hallottam, de utána fogok nézni. :)
    Hajrá a holnaphoz!

    VálaszTörlés
  4. A palástfű tea mindenféle női bajra jó, én hormonjaim egyensúlya miatt iszom most.

    VálaszTörlés
  5. ugyes vagy, kitartast a bojtos naphoz, meg jo szamokat a merlegen vasarnap

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm, Bea, neked is minden jót!!!

    VálaszTörlés