2012. november 17., szombat

Elég jól

alakul a napom kaja terén. Bár most úgy éreztem, hogy zabáltam ebédre, mégis csak 35o kcal körül ettem. Így még van a mai napból vagy 5oo megenni való...
Reggel keménytempóztam a biciklin, húsz percet. El sem hiszitek, mennyire jól esik. Pár napon belül felviszem 3o percre, és reggel-este fogom tekerni. Szeretnék nagyon beindulni... MA reggel egyébként 82 kg voltam. Jó lenne így  haladni. Nagyon fáradt vagyok, volt egy 2 és fél órás idegenvezetési melóm, amit szeretek, de ma lefárasztottak. Négy busznyi középiskolás, kilencedikesek, és szemtelenek, és figyelmetlenek. Még gyerekeknek is utálok úgy beszélni, hogy látom: totális az érdektelenség. Ez van, biztos velem is volt így felnőtt az én gyerekkoromban...
Mai kajesz: tülörtojás, krémsajt, kakaó szteviával, 2x 4o g kenyér, csülökkonzerv, isteni finom, baromi drága, Lidlől van és kevés a kcal tartalma, zsír terén is teljesen rendben van, de mégis csak konzerv,  a maga egészségtelen hozadékaival. Na de egy évben 2-3 alkalommal követem el. Ma a férjem megkívánta, így vettünk és ettünk. Tormával és mustárral. vacsira csirkecomb lesz krumplipürével.
Vettem Tündénél egy almaecetet, nem is volt drága, régebb mindig ittam vízzel evés előtt, után, mikor hogy jött ki. Visszatérek hozzá. És ez most nagyon finom és jól esik inni.
A du. főzéssel telt, megfőztem holnapra a husilevest pulykanyakból. Hmmm...Azért mégis csak pulykából szeretem a legjobban a húslevest...Még a gyöngytyúknál is jobban... Aztán közben finom vacsi is készült, csirkecomb, lecsós alapon, krumplitokánnyal. Aztán megittam egy bögre mézes-almaecetes vizet, mert jól esett. Majd még megittam egy dl félédes fehér bort, mert jól esett.
Mindezek ellenére a mai étkezésem szinte tökéletesre sikeredett:
1347 kcal, 119 g ch, 51 g zs, 81 g f. Még a százalékok is jók!
Kb. fél óra múlva még lenyomok egy adag biciklizést is!!!

4 megjegyzés:

  1. Én is szeretem az almaecetet. :D Van egy üveggel, de nem gyakran iszom, meg aztan hasznalom az arcomra is... :D Olykor frissítőnek nagyon jó. Régen kúraként csinaltam, de most nincs hozza energiam. Viszont az biztos, hogy rendbehozta az emésztésem, azóta nincs gondom. :)
    Tudtad, hogy hivatalos idegenvezető vagyok harom nyelven? :D Csak nem gyakorlom, sosem tudom, miért...
    Hajra a biciklihez, nagyon jól csinalod! :) Puszi
    U.i.: az ilyen konzervek is mehetnek néha-néha, de ezt te magad is írtad.

    VálaszTörlés
  2. :)
    És nem szeretnél idegenvezető lenni? Én csak néha, főképpen nyáridőben vezetek néhány csoportot, ez hozzá tartozik a munkámhoz, mivel nincs ki csinálja... De egyébként élvezem, csak néha ne szólnak előre, s a múltkor is a pizzám két órával többet kelt...:)
    Az almaecetnek számos jó hatása van, ezért is iszom, s különösen örülök, hogy ennek nagyon finom íze van.

    VálaszTörlés
  3. De, szeretnék, csak van az a bizonyos tulajdonsagom, hogy lusta vagyok... :D De felírom, és januarban jelentkezek valahova, nyelvgyakorlasnak is jó... Csak először éljem túl ezt a szemesztert. :D
    Szegény pizza... :( És hogy sikerült utana?
    Én eddig kétfajta almaecetet próbaltam, és mind a kettő ízlett, nem is éreztem annyira különbséget. Van mézes is belőle, ha jól tudom... Neked olyan van, vagy külön raktal bele mézet?

    VálaszTörlés
  4. Külön raktam bele a mézet. A pizza pedig nagyon jó lett, nem ártott neki a plusz kelés...:)

    VálaszTörlés