2012. november 22., csütörtök

Még sem

sikerült befejezni a takarítást. Valahogy eltelt a nap a szöszmötöléssel és a főzéssel, előtte vásárlással. Most énekkari próba, aztán vacsi, majd tekerés.
Ma kaja: tükörtojás, pirítós, lapkasajt, alma, babgulyás, ízes palacsinta, ecetes víz, ebből másfél l.
Reggel nagyon kemény 27 percet tekertem, bemelegítés és levezetés között 6 percenként emeltem a nehézségi fokot. Asszittem, beteszek a végén a naciba, de nagyon jól esett.
Uzsonna akart lenni, de vacsira sikeredett egy banánturmix. S közben elkészült egy újabb adag szappan. Ezútal kamillás, kamillateából, kókusz-, pálma-, oliva- és napraforgóolajból, sheavajból, valamint extra ápolóként kamillaolajból. Csak ez a 4 hét ne lenne... De ebből már karácsonyi ajándék lesz. Sőt, ha holnapra megérkeznek az illóolajaim, akkor jöhet az igazi karácsonyi hangulat narancs és fahéj illattal, kakaóval.
A mai összkajálás: 1318 kcal, 170 g ch, 49 g zs, 52 g f. És még hátra van egy tempós biciklizés.

5 megjegyzés:

  1. És hogy állasz a kilókkal? Vagy az, hogy nem írod őket, azt jelenti, hogy nem is nézed? (Kacsintgatok itt, de azt nem látod... :D)
    A szappanod pedig irtó jó, csak dicsérni tudom. (Andival azóta sem futottam össze, de lassacskán eljutunk oda is...)
    A babgulyáshoz ti is palacsintát szoktatok csinálni? :D Nálunk vagy az van hozzá, vagy fánk - attól függ, van-e kedvünk sokáig sütögetni.

    VálaszTörlés
  2. *állasz... Bocsi, simán állsz akart lenni, nem akarok én itt régi magyarsággal beszélni/írni... :D

    VálaszTörlés
  3. A kilókat nem nézem, szándékosan, mert most már halálra idegesít, hogy nem látok változást. Így 8 hónapos fogyókúrámban először történik meg, hogy vasárnap óta nem álltam mérlegre. Vasárnap reggel fogok csak ráállni. Bér nem mondom, ma reggel nagy volt a csábulás, de NEM. Kitartás!!! Mire megkapod a másik szappant, azok is beérnek. Én már használom a paprikásat és jázminosat is. A legjobban a kakaós-fahéjast várom, annak még egy hete van. Egyébként asszem, ki fogom próbálni a meleg eljárást is, ha vmi nagyon jót készítek, mert ott pár nap és lehet használni,csak ahhoz többi idő kell, legalább másfél-két óra. Amikor rászánok annyit, akkor az lesz.

    VálaszTörlés
  4. Jaj, annyira örülök neked! :) Remélem, a nem-nézés meghozza a boldogságot! :)

    VálaszTörlés