2012. november 29., csütörtök

Csak gyorsan

Ma  vhogy nem volt kedvem a bloghoz. Csak röviden a napról: elraktam a zöld paradicsomot, 19 üveg, készült egy adag narancsos szappan is, mézzel, körömvirágolajjal, narancshéjjal, evés volt, rendesen. Ettem: extr. kenyeret krémsajttal, gépsonkával, túrós pitét, ebédre köménymaglevest és májas hurkát, uzsira banánturmixot, vacsira sütőben sült krumplit, zsiradék nélkül paradicsommal.
Reggel jól megizzasztottam magam a biciklin. Ezúttal kitoltam fél órára, juhééééé!
Összkaja: 1455 kcal, 164 g ch, 66 g zs, 52 g f. És még szeretnék biciklizni egy fél órát.
A legszörnyűbb a mai napban, hogy most már tűrhetetlenül elkezdett fájni a hátam. Egy bizonyos pontban nem tudok létezni, mert felálláskor, leüléskor pl. olyan, mintha egy abronccsal szorongatnának. Megkérem férjecskémet kenje be...

3 megjegyzés:

  1. Jaj, mitől fáj a hátad? Van valami különösebb oka? Jobbulást! :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, az, hogy valamitől elcsúsznak a csigolyák, és becsípnek idegszálakat, s ilyenkor az izmokra nagyobb teher nehezedik, és ez nagyon fájdalmas tud lenni. Gyulladáscsökkentő krémek szoktak segíteni, de 2-3 hét, amíg alább hagy...:( És mindig este fáj a legjobban, főképpen, ha sok álló munkát végzek aznap. Reggelre mindig jobb egy kicsit, szóval több pihi kéne...:)

    VálaszTörlés
  3. az orvosi vizsgan porckorongkopast es csigolya elcsuszast allapitott meg az orvosno a nyakamban, felso hatamban, mi lesz vensegemre, en a sok irasnak tudom be, biztos jot tenne neked is a gyogytorna

    VálaszTörlés