2012. november 18., vasárnap

Ma ismét

nagy sütizabálás volt...:(
Hogy én milyen sz.r alak vagyok... Grillázsos diós...hmmm...
Kilók: 82, centik asszem nem változtak egy hónap alatt, ennyi a vigaszom.
Úgy döntöttem, ma nem is számolok,elég büntetés, hogy hányingerem van a zabálástól, de hősiesen viselem, mint megérdemeltet.
Ma már nem tervezek több evést, elég volt az egy darab rántott husi, majonézes tésztasaláta, nagyon fini volt,  ebből csak fél adag, 3-4 szem kicsi fasírt, egy szelet gépsonka, és sok-sok süti....((((((. Nemtom, hány szelet, több részletben. Hála az égnek a grillázsos elfogyott... Névnapozás volt, azért ez a kajadömping.

1 megjegyzés:

  1. Jaj, gyerekkoromban sokszor csinálta anyu, hogy a diót megforgatta a karamellizált cukorban... Mostanság grillázsos szezámmagot szoktam venni a bioboltban (az nyírfacukorral készül), úgyhogy valamelyest jobb verzió, mint a "rendes". A szezámmag úgyis sok mindenre jó. De azért a grillázsos mogyoró is finom... Sütiben még nem ettem, azt hiszem.
    Ne búsulj, fel a fejjel! :)

    VálaszTörlés