2012. november 21., szerda

Gondolom,

más is úgy érzi, hogy a lakástakarítás az igazi sziszifuszi munka /a borotválkozás után...:)/. És még mindig van belőle. Igaz, ez amolyan nagytakarítás. De délutánra csak egy porszívózás maradt a nappaliban és az előszobában. Holnap meg jön a fürdő, minden polcot le kell pakolnom, iszonyatosan porosodik, és a lépcsőház...
Reggeli előtt lement 25 perc szobabicikli és két alma.
Reggeli: zakuszkás pirított zsömle, lapkasajt
Tízórai: alma, egy icipici zsíros kenyér, nem bírtam ki, gyerekmaradék volt.
Ebéd: rizses hús, savanyúság
Második adag biciklizés letekerve este hatra. 7kor megyünk B-hoz névnapozni. Ha jól értettem, miccsezni fogunk, amivel csak az a gond, hogy kicsit zsíros is lehet. No, majd meglátjuk.

5 megjegyzés:

  1. jol hangzanak a kajak, egy nagytakaritas nalunk is elkelne, de meg halogatom az adventi idore

    VálaszTörlés
  2. Más is érzi! :D Bár én imádok takarítani (a porszívózáson kívül), ha olyan a hangulatom - és általában olyan. :D
    Mi az a miccs? Lehet, már kérdeztem, mert ismerősen hangzik, de fogalmam sincs. :D Viszont tanulok, mert a múltkor a hecsedlire itt a koliban kapásból rávágtam, hogy mi az. :D A zakuszkáról meg ne is beszéljek. :D

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. A miccs nagyjából ugyanaz, mint a csevapcsicsa, csak sztem jobb. Balkáni kaja, 3 féle húsból az igazi, marha-bárány-sertés. Nálunk nagy szeretetnek örvend az egész család körében...

    VálaszTörlés
  5. Nem hangzik rosszul. Ilyen formában még én is megenném... :D Bár javulok, egyre inkább megeszem a húsokat. Kezd benőni a fejem lágya. ;):P

    VálaszTörlés