2012. november 9., péntek

Ez most már HARC.

Abból a keményebbik fajtából! Nem bírom már, ma megint 82 kg. Soha nem jutok tovább. Ez nem a tavaszi fogyim 2 hetes stagnálása. Hónapok óta nem vagyok képes legyötörni magamból jelentős mennyiséget. Itt állok, hol 81, hol 82 vagy több kg-mal. Nem tudom, mit kezdjek magammal. A műtét előtt olyan jól beindult, tudom, a biciklizés miatt. Az nagyon besegített, most pedig nem lehet. Pedig nem fáj semmim, nem vagyok fáradékony, és mégsem. Affenébe! Hova sietek? Jó kérdés...Egészség első, tudjuk a szlogent. De én már ez sem akarok lenni, aki most vagyok, 7o kiló akarok lenni!!! Hogy legyen végre vége valaminek, amit már nem élvezek, ami már teher. Tudom a következő szlogent: görcsösen nem lehet. Másik: nézd, amit eddig elértél. Nézem, és? Nem célom, hogy így nézzek ki. Jobb és szebb akarok lenni. A hiba az én készülékemben van! És már nézni sem tudom magamat...:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((,
Ugyanaz a depizés, és megjegyzem, hogy kb. vasárnap délutánig nem leszek, megjött a vendégsereg, vasárnap 3kor mennek el. Addig főzés és vendéglátás ezerrel.

2 megjegyzés:

  1. Nehéz ilyenkor barmit is mondani a sok klisén kívül. Főleg azért, mert az elmúlt időszakban én is sokszor éreztem így (másfél éve a 61-63 bűvkörében élek, és ha belepusztulok, sem megy lejjebb - de itt most nem rólam van szó).
    Ha tudsz, menj sétálni egy kicsit. Sokan nem hisznek benne, de az is egy nagyon jó mozgásforma, ha legalább egy órát mászkálsz megállás nélkül. Fedezz fel új ízeket, új fűszereket, új teákat (az oolong és a puerh is nagyon jó, de a gyömbéres is csodákra képes). De a legfontosabb talán, hogy fejben találd meg újra a harmóniát, s ez a legnehezebb is egyben.
    Az mar egy nagyon jó taktika, hogy kiírod magadból - nekem nem sikerül, nem merem. És mi itt vagyunk, mi melletted állunk, ugyanott vagyunk a harcban, vagy legalább voltunk/leszünk.
    Ölelés és buksisimogatás! :)

    VálaszTörlés
  2. elhiszem hogy el vagy keseredve a nyar ota nekem sem ment le egy arva deka sem sot felfele, es most abba is kell hagyjam a fogyizast. a seta szerintem is jo, minden este minimum 30 perc, en a tengeren lattam hogy jol ettunk de lefekves elott minden este 1 heten keresztul setaltunk de csak nyugisan, habar neha 2 is volt es 1 deka ram nem ragadt.
    szerintem ne merd magad minden nap csak egy heten egyszer sok sok leves, olvastam jo a langyos viz citrommal reggel ehgyomorra, probald ki en sajna mindig elfelejtem, ne add fel, megcsinalod

    VálaszTörlés