2012. november 13., kedd

Tegnap

villámlátogatáson voltunk Budapesten. Délre érkeztünk meg, Andikával hádáztunk egyet, aminek eredménye: egy farmerszoknya - imádom - és egy bridgetjones-ruha, arról a feketéről beszélek /szatén/, ami alá felveszi a gigabugyit, és amiben megnyitja a könyvbemutatót. Ő azért jobban nézett ki benne, de egy gigabugyival nekem is van némi esélyem. Azért vettem, mert 24-én egy bálba vagyunk hivatalosak, főképpen protokollról van szó, és meg kell jelenni. Ez ellen pedig most nincs is kifogásom.
Jajnekem. Zabálok, mint egy disznó, kikészülök attól, hogy nem tornázhatok. Ezért ma nem bírtam magammal és rámásztam a szobabiciklire. Negyed órát bírtam, aztán elkezdett szúrni jobb oldalon a hasam. Pedig nem fáradtam, a tempó: 2-2 perc bevezetés, levezetés, és közte 11 perc gyors tempó. Nagyon-nagyon jól esett. Ennyit ha megcsinálok, remélem, nem lesz bajom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése