2012. november 6., kedd

Tartozom a

tegnapi nappal. Vendégeskedés volt, egész nap, este már nem volt erőm írni, nagyon hamar elaludtam.
Mivel ijesztő volt a ma reggeli mérés, 82,5 kg, ezért ma böjtölök, egész nap zöldség és gyümölcs lesz a téma. Elég nehéz lesz, mert csirkeaprólék levest főzök, meg csirkesültet, de lesz erő,,remélem. Lennie kell!!!
Sajnos nagyon hiányzik a torna, főképpen a biciklizés. De még 3-4 hetet kell bírnom. Bár ma reggel ráültem 5 percre, nagyon lassú tempózás volt, de sajnos elkezdett fájni jobb oldalon a hasam, tompán ugyan, de nem tekintettem egy jó jelnek...:( Nehéz lesz, de a gyógyulás az első. Holdnaptár szerint tökéletes ez a nap a böjtölésre, jó lesz akkor. Csak bírjam ki.
Mai tervek: takarítás, főzés, délutánra van egy megbeszélés és egy szülői értekezlet.
Eddigi kaja: fél grapefruit, egy alma, egy halom retekcsíra. Nem sok, de máris könnyebbnek érzem magam.
Ebédre ettem egy tányér gyenge zöldséglevest, amit a csirkeaprólékra főztem, és bekaptam egy zúzát. Imádom, nem bírtam ellenállni, belefért.
Megtörtem a böjtömet este 6kor. Nagyon szenvedtem, így úgy döntöttem, hogy eszem egy kevés rizst csirkehússal. Vacsira céklasalátát készítettem, pároltam cukkinit fokhagymával, vajban, azt is hozzá tettem. Nagyon finom volt.
Mai összkcal: 8o9. 12o g ch, 21 g zs, 34 g f.

3 megjegyzés:

  1. Oda se neki annak a zúzanak! :D Finom az. :P
    Akkor a hold miatt van, hogy ma alig van étvagyam... Gondoltam is ra, mert tegnap nézegettem a holdnaptar.hu-t, amit ajanlottal, de ezek szerint tényleg van benne valami, mar nem vagyok annyira szkeptikus. :D Lehet, hogy a jövőheti kajaimat arra ügyelve allítom majd össze...
    Szerintem nem kell tartanod a kilóktól, az még most csak a tegnapi vendégség, de egy-két nap és tavozik, és ugyanott leszel, mint voltal... sőt, még lejjebb! :)

    VálaszTörlés
  2. Jó lenne, ha kevesebbet mutatna végre. Úgy érzem,soha nem jön már el a 79,9 kg...:(

    VálaszTörlés