2012. november 7., szerda

A tegnapi

éhezés és szenvedés után ma reggel nagyon belaktam. Bepótoltam a tegnapi jóllakottságot csirkepaprikásból. Csak a maradékot ettem meg, de ez is 356 kcalra rúgott.
Súly 81,5 kg. Jobbra számítottam. Megőrülök attól, hogy nem mozoghatok...:(
Szóval, nehéz napon vagyok túl. Savanyúságot raktam, ez elhúzódott vagy 2-3 órát. Zöld paradicsom, szeretem, remélem, jól sikerül. Aztán volt még főzés, no meg a férjem megőrült és lerámolt a a padlást. És muszáj volt pakolnom. Érzem, hogy így műtét után sok volt ez nekem...
Ebéd: zöldségleves, pizzaszószos kifli, sk, finom volt.
Uzsonna: fél pizzaszószos kifli, pizzaszósz
Vacsora: sült csirkemell, savanyúság, majonéz
Összesen: 128o kcal, 1oo g ch, 5o g zs, 78 g f.

2 megjegyzés:

  1. Kitartás! Hamar mozoghatsz majd, próbálj meg ne gondolni rá, és akkor hamar eltelik.
    A 356 kalória meg reggelire semmi, kell az energia a nap hátralévő részéhez. :) Nyugi!

    VálaszTörlés