2012. november 26., hétfő

Csúnyán megfáztam

Utolért vmi tifuszos betegség, tk. egész héten fájdogált a torkom, és tegnapra kiütöttem magam. Nem annyira rossz, csak utálom az eldugult orrot, s hála az égnek semmim nem fáj, de a folytonos tüsszögés, szortyogás az agyamra megy már. Este az ágyikóban majd iszom egy Coldrexet. Ma még könnyűnek érzem magam, remélem, egész héten így marad, minden esetre a mérleget leraktam vasárnapig. :)
Mai kaja: extr. kenyér mogyoróvajjal, retekcsírával, lecsúszott két kicsi darab süti, aztán volt egy alma-cékla-répa-ananász turmix, finom volt és szép piros...:) Edére jött egy fél adag  meggyleves, fél adag bolognai szószos durum-spagetti. És már kész is volt egy remek jóllakás...Tegnap Gy-től hoztunk egy halom zöld paradicsomot, de annak csak holnap fogok neki, be kéne fejezni a fürdőtakarítást /még mindig itt tartok...:(/, de hogy utálom... Asszem, ma sem biciklizem, talán holnaptól, ha jobban leszek...
Vacsira egy könnyű salátát terveztem. El is készítettem, kelkáposzta, lila hagyma, jó sok a megfázás miatt és uborka. Aztán jött még rá egy kis sovány túró joghurttal. DE! Mivel a Lidlben akciós volt a miccs, apuci nagy miccs-fan lévén, bevásárolt, így nem tudtam ellenállni 3 darabnak. És még egy kk. mézet is elszopogattam állapotomra való tekintettel. De sebaj, mert befért, egy icipicit túlléptem a zsírt, de sebaj, 45 perc takarítást is beírtam  ma mozgásnak.
Nos, összesen: 1337 kcal, 108 g ch, 59 g zs, 51 g f. Nem olyan vészes ez, a lényeg, hogy még így is olyan könnyednek érzem magam...

2 megjegyzés:

  1. Gyógyulj meg! Igyál sok-sok forró teát (minden gyógynövény jöhet), és gőzölögtess is forró víz fölött! :) Egyél citromot, savanyú káposztát meg sok-sok C-vitamint úgy általában (a turmixodban is sok volt ;)).
    A mérlegnek örülök, de szerintem ezt tudod jól. :D

    VálaszTörlés
  2. Köszi, Julcsi, igyekszem mindent megtenni, nem lassulhatok be... De a gőzölést nem vállalom be, utálom...:(

    VálaszTörlés