2012. november 28., szerda

Ma bementünk

Sz-ra. Voltunk bolhapiacon, vettünk ezt-azt. Pl. vettem másfél kg házi szappant, kb. 1o éves, asszonta a néni. Így szaga szinte semmi, könnyebb lesz illatosítani. Már készül is az első adag. A tegnapi szappanok nagyon jól sikerültek, majd hozok fényképeket az eddigi szappanjaimról.
Mai kaja elég érdekesen alakult: fornetti, maradék túrótorta /megkönyörültek a gyerekek.../, alma, főtt rizs, kis csokis keksz, borsófőzelék. A ch elég magas, 146 eddig, úh. sztem már csak egy kis túrót fogok vacsizni. Készülök este biciklizni. Remélem, ma már összejön...
Nos, szappan kész. Piros helyett enyhén arany-ezüs színű, majd napfénynél eldöntöm. Nagyon erős gyümölcsteát főztem, s mivel a szappan már nagyon réig, reménykedtem, hogy nem változtatja meg a színét. Először keki lett, és csúnya, gondoltam, úgy sem kell ez senkinek. Aztán nagy igyekezetemben 4 kanál lenmagolajban elkevertem két kk kék algát. Így lett szép ezüstösbarna, vagy aranyosszürke a szappan, majd holnapig még szárad is, és ha nem holnap kezdődik a beígért világvégejóslatok szerint a 3 napos vagy 3o órás sötétség, akkor majd reflektálok a színét illetőleg. És ha nem leszek lusta, akkor holnap képet is készítek a szappanokról. Illata: ylang-ylang. 
Nos, ami az evést illeti, hát szépen összehoztam, fene tudja, miből: 1513 kcal, 18o g ch, 53 g zs, 71 g f. De ebből még lebiciklizek 25 percet, és elvileg még ehetek egy százast, de nem fogok. Viszont örülök, hogy a fehérje jó sok lett!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése