2012. november 25., vasárnap

Igen és igen!!!

Megcsináltam, és hihetetlen jó érzés!!! Ott volt a kedvencem, rizs, csirkecomb, diós-meggyes süti, sajtos pogi, és a NAGY KEDVENC : gesztenyetorta, aminek a receptjét én adtam M-nak. Őrület. És ettem két almát és egy kevés savanyúságot! Hát, kérem, le a kalappal előttem, hadd engedjem ezt meg magamnak!!! Számomra ez azt jelenti, hogy visszatért az elveszettnek hitt akaraterőm. És az eredmény: - 1 kg. Végre. És a legjobb az egészben az volt az este, hogy NEM SZENVEDTEM!!! Hihetetlen érzés, komolyan ott a tál süti, a torta, az imádott csirkecomb, és én ott ültem mellettük, mosolyogtam rájuk és boldogan majszoltam az almámat. Na, innentől kell vigyázni, hisz most is csak tőlem függ, mennyire lesz törékeny ez az akarat!!!
Lányok, felbuzdulásomban felrakok két képet, kérlek, mondjatok véleményt, bevállalható-e ez a ruha már. Persze nem leggningsszel és nem hellókittys zoknival, hanem vékonyabb harisnyanadrággal és  magas szárú csizmával:
És ua. hátból:
Persze tudom, a nagy senekem, meg a kis "röcögős hájaim"... Nos?
Hadd osszam meg veletek is a mai napom nagy örömét: kislányom, Sára pályázott a Kossuth rádió által kiírt mesepályázatra, és meséjét beválasztották a legjobb 77 közé és lehet rá szavazni. Ha nem veszitek tolakodásnak, és tetszik a meséje, kérlek, szavazzatok, itt a link: http://www.nagymese.hu/mese/pakular-sara/a-halszerencse
Előre is köszönöm!!!
Reggeliként bekanalaztam a megérdemelt gesztenyetorta szeletemet. Ugyanis M. betette a tegnap a részem. És ettem még egy rakás friss ananászt, Lidlből vettem tegnap és nagyon finom érett volt.
Uff, be finomat ebédeltem. Meggylevest, csak egyharmad adagot, és kb. 15o g rakott káposztát, mondjuk úgy, hogy eléggé diétásan. Félig disznó, félig csirkemell volt a darált húsban, sok káposzta, nagyon kevés tejföl a tetejére és egy icipcici reszelt sajt. Az egészben, amit ettem volt 19o kcal, így az ebédem nagyjából 300 kcalra rúgott.. Nem sok. És még van süti, de már nem csábít...:) Ennek most szívből tudok örülni... 5kor megyünk Gy-hez, 7o km-e laknak, Ö-nek szülinapja van. Remélem, ott sem lesz zabálás...
Gy-nél simán kibírtam, h ne zabáljak. Csak némi makarónit ettem, kb 1oo g-nyit sok párolt csirkehússal. És savanyúsággal.
Ma össz: 1o55 kcal, 96 g ch, 45 g zs, 48 g f. Kicsit kevés, de nem is bírtam volna többet. És remélem, kibírok újra egy hetet mérleg nélkül!!! Sok puszi mindenkinek!!!

8 megjegyzés:

  1. Örülök és gratulálok! Mind a kilóhoz, mind a tegnapi nap sikerességéhez! :)
    Szerintem simán bevállalhatod már, nagyon jól áll rajtad. :)
    Hajrá továbbra is!

    VálaszTörlés
  2. Egyre jobb! Csak egy kis mosoly hiányzik.

    VálaszTörlés
  3. Örülj, mert három ímélcímem van. :D Egyébként nagyon aranyos mese, meg is kívántam egy kis tortát - de kiváltom szójapudinggal uzsonna gyanánt.
    Amúgy annyira kíváncsi vagyok sokszor, kiket rejtenek a kezdőbetűk. :D

    VálaszTörlés
  4. en is orulok annak is hogy jobb a szam, meg annak is hogy jo a kedved es nem szomcsizol, jok a kepek is, magos sarku csizma es pont jo

    VálaszTörlés
  5. Yes és Yes! A teljesítmény és a ruci is :)))

    VálaszTörlés
  6. Ja és Yes és Yes és Yes minden mail címről leszavaztunk :)) Gratu és puszi Sárinak!

    VálaszTörlés
  7. Mindenkinek köszönöm lányok. Végre újra jól érzem magam a bőrömben, köszönöm, hogy mindig bátorítottatok és főképpen, hogy nem mellőztetek hisztik idején.És köszi a szavazásokat is...
    Julcsi, a nevek mögé azt képzelsz, akit akarsz...:) Ez a szabadság...:)

    VálaszTörlés
  8. Hidd el, minden egyes névnek külön története van. :D Író vagyok, a fantáziám mindig dolgozik. ;)

    VálaszTörlés