2012. november 20., kedd

Értem már,

hogy tegnap miért fájt egész estig a fejem. Délután megjött. Számítottam rá a héten. Talán ezért voltak az utóbbi napok falási rohamai is, főképpen ch-vágy. Tegnap elég sokra sikeredett végül a kaja, 15oo felé ment. De este is tekertem őrült tempóban 25 percet. Menszi ide vagy oda, tökjól viselem, ma reggel is tekertem.
Mai kaja: zakuszkás kenyér, mogyorókrém, husileves tészta nélkül, retekcsírával, 3 szilvásgombóc, alma, kakaó. Sok almaecetes víz és teák. Összkcal: 1393, eggyel több, mint a mára előirányzott...:) '67 g ch, 56 g zs, 51 g f. Elég jó. Holnap remélem, jobb lesz.
Még hátra van legalább 2o perc tekerés. Alig várom, vasalás ma is elmarad.

2 megjegyzés:

  1. Szia, Juli, nekem is eszembe jutott az a 13 évvel ezelőtti jó kis buli... De rég volt..
    Nekem is a fejemben van, hogy kéne egy szoabicikli. Amikor jó idő van, elég sokat biciklizek, de ilyen hidegben(itt folyton min.5_8 fok van reggelente)jó lenne benn tekerni. Van egy leg magic gépem, azt nem használom ki, el kéne cseréljem egy szobabiciklire.
    Akartam kérdezni, milyen kalóriaszámlálót használsz, mert a kcal.hu nem működik?

    Ma csináltam egy finomságot, a nőklapján olvastam. Tócsni másképp. Kb.8o dkg. héjában főtt krumplit megreszeltem, belereszeltem egy kis sajtot, 3 tojást felvertem, sóval, borssal, szerecsendióval összekevertem.Egy jó nagy tepsit kikentem mangalicazsirral, abba tettem a jókora pogácsákat, fél óra alatt megsült a lerben közepes lángon. Fokhagymás tejföllel ettük. Nagyon jó lett, 31 pogácsa, 1 db. max 35 kalória. Na, puszi, tekerj ügyesen, az syépen alakit

    VálaszTörlés
  2. Szia, Ingrid, na már válaszoltam egyszer egy jó hosszút, látom nem ment el.
    Tócsni: ugyanígy csináltam én is a múltkor, nagy sikere volt.
    A leg magictől csak a lábad lesz csodás?
    A kaloribazis.hu-t használom, szeretem.
    Már beszélgetünk róla, hogy januárban jövünk Csíkba, reszkessetek, készüljön az a korcsolyapálya...:)
    Puszi.

    VálaszTörlés