2012. október 2., kedd

Az emberlánya

nem is gondolná, hogy milyen összetett dolog ez a fogyókúra, telisdeteli megfejthetetlen titkokkal, hullámvölgyekkel, csúcsokkal. Mi a titok számomra? Hát az, hogy miért nincs benne rendszer...???
Mert míg a tegnap reggel azon keseredtem, hogy 83,8 kg vagyok, ma azon örülhetek, hogy most éppen 83,1 kg vagyok. És mi lesz holnap, vagy egy hét múlva? Nos, a rendszerben az ember tudja, hogy mikor mire számítson, mert az REND-szerint működik. A fogyókúrában nincs rendszer. Főleg a nőknél. Az éppen aktuális hormon- vagy egyéb állapotok, egyszer peteérés, egyszer PMS, egy szer maga a menstruáció, vagy csak úgy feje tetejére áll minden. Mindez azonban nem jelenti azt, hogy fel kellene adnom, szó sincs erről, de valahogy nehéz ezt megemészteni...Ez a ma reggeli elmélkedésem. És akkor lássuk a reggelimet.
Reggeli: egy sz kenyér, vajkrém, gépsonka, lapkasajt, alma
Nos, tudom, csak a REND kedvéért: tegnap egész nap K-on voltunk, tárgyaltunk munkaügyben, és meglátogattunk szám szerint 4 barátot, ha már utaztunk 15o km-t, és este 1ore értem haza. Kaja szempontjából ismét a zabálhatnék és a ch kapott főszerpete, pl. csokis kiflicskék formájában. Nos, ezért van bajom, mert ENNEK ELLENÉRE 7o dkg-mal kevesebbet mutatott reggel mérleg, mint tegnap, meg azelőtt, amikor is előfordult, hogy "jól" étkeztem.
Na, csak az írom, le, hogy mennyi az annyi, mert hulla fáradt vagyok, egész nap takarítottam, meg megtöltöttünk 4oo db töltött káposztát, holnap egy sereg embert látunk vendégül.
A mai kajáim:
 Na, ennyi, de a takarítással vagy 35o-et lemozogtam. Ja, ebből az 1529-ből: 133 g ch, 63 g zs, 98 g zs, na jó sok zsír...
Holnap remélem, azért késő du. le tudok ülni a géphez, sztem addig nem jelentkezem.

4 megjegyzés:

  1. sajna ha en bunozok tuti nap vegere 2 kg pluszba vagy 3 ennyi meg egy malacra sem ragad ra

    VálaszTörlés
  2. De az sem mindegy, mennyit bűnözünk. Lehet szó itt egy szeletről vagy egy egész tálról (pl. süti esetében), nem mindegy. Lehet, ha csak egy-kettőt megadsz a szervezetednek, máris úgy reagál, hogy boldoggá tesz, akár hormon, akár kilók formájában - lefelé. :D Én egyébként is annak a híve vagyok, hogy fogyókúra alatt sincs tiltólistás étel, csak mértékkel kell fogyasztani, és a süteményeket/édességeket még délelőtt. :) (Ez a vélemény inkább Beának szólt, mint neked, Juli.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szem is tiltólista...:) Én úgy nem is tudnék fogyózni...:)

      Törlés