2012. október 23., kedd

A tegnapi

napot rendesen elsz--tam...:( Elmentünk H-ra a termálfürdőbe, nem mondom, jót fürödtem, de nem tudtam ellenállni egy adag sült krumplinak, 5 darab miccsnek és egy fél báránycombnak, ami  kemencében sült. Íegy elértem tegnap a kb. 16oo kcal, és 8o g zsírt. Hogy ezért-e vagy másért, de ma megint 83,5 kg vagyok, s mivel ez megy már hónapok óta, asszem, eljön a bánatevések időszaka. Sztem a tegnap is az volt. Nem tudok már mit csinálni, elegem van, elfáradtam, most már több mint egy hónapja nem kedves kis fogyi, h eszek és fogyok, hanem harc. Én meg már annyit harcoltam életemben, hogy elfáradtam. Nem kell több harc, sem erőlködés, sem kínlódás. Nem tudom még, hogy mit fogok tenni, csak egyet tudok: elfáradtam, lehet, h a fogyiversenyből is kiszállok, amennyiben vasárnapig nem áll be változás. Ha jól számoltam, akkor a múltkori fogyiversenyben 11. voltam kb 6oból, most meg egy hónap után ott kullogok az utolsók között. Ne érteni félre, nem arról van szó, h nem AKAROK veszíteni, hanem arról, hogy itt NEM veszíthetek. Pedig úgy néz ki, hogy fogok. Akkor meg inkább kiszállok, mert már nem jelent sem plusz motivációt, sem erőt. Ha ennyi leszek, maradok, hálás leszek ezért is, bár nem vagyok elégedett magammal, nem is lehetek, hisz akkora a seggem meg a hasam mint Európa, és a combomról nem is beszéltem. That is all folks!!!

1 megjegyzés:

  1. Lehet, nem most jött el az időd. Nem mindig kell egyben leadni a kilókat. Nem gondoltal arra, hogy most igazan felfüggeszd az egész fogyast, élvezd az ízeket, az ételeket, próbalj erőt gyűjteni, és majd januar elsejével (sokakra az új kezdet hatassal van) vagy tavasszal újra belevagj, és akkor sikerül?
    Akarhogyan döntesz, addig is gondolj arra, hogy honnan indultal, és hogy mennyi mindent elértél, mennyi mindent tettél magadért. Csakis büszke lehetsz magadra, mi is büszkék vagyunk rad, úgyhogy nincs okod a búsulasra.
    Virtualis nagyölelés és vallonveregetés! :)

    VálaszTörlés