2012. október 8., hétfő

Újra itt

és távolmaradásom oka az volt, hogy 5 napot késett a menszim. És súlyos gondolatok kavarogtak bennem...
Na, hogy ez most kiderült, azonnal főztem egy fogyis teát, hogy megkezdjem az előző napok zabálásainak a következményét ellensúlyozni. Remélem, hatásos lesz, és a mérleg már reggel kevesebbet fog mutatni.
Aktuális súly: 83,5, nem csoda, amiket össze-vissza zabáltam, főképpen ch-t.
Jó lenne ma már legfeljebb gyümölcsöt, vagy salátát enni. Van egy fej salátám, este kezdek vele vmit, vagy iszom egy shaket. Nos, ez van, itt vagyok és asszem, újult erővel folytatom!!!
Mai kaja
Reggeli: zakuszkás kenyér
Ebéd: húsleves, tarhonya csirkecombbal
Uzsonna: szőlő
Vacsora 3 db. minifánk, 2oo g tehéntúró
Ma összkcal:


Vettem ma egy minifánk sütőt, ki is próbáltam. Lidlben volt akciós, fogok majd tk-s meg zabkorpás cuccokat készíteni benne. Hát a gyerekeknek sütött klasszikus is nagyon finom, és fél óra alatt megvan kb 4o db. Jó vásár volt.
Mai terv még legalább egy óra vasalás, összegyűltek az ingek, muszáj!!! Mozgásnak jó lesz egy menszis napon. Bár volt majdnem egy órás séta is a Lidlbe meg vissza.

4 megjegyzés:

  1. es minek orultel volna jobban, ha megjon vagy most hogy nem?
    a zakuszkas kenyeret sajna en is imadom

    VálaszTörlés
  2. Hmmm...jó kérdés...:) Az elmúlt évek során meg kellett tanulnom elfogadni és szembenézni helyzetekkel, így próbálok most már úgy kijönni egy szituációból, hogy minél kevésbé sérüljek. A lényeg, hogy soha nem ijedj meg semmitől...:)
    A zakuszkát nyugodtan eheted, nagyon kevés kcal van benne, kb 75 kcal/1oog, és nagyon egészséges

    VálaszTörlés
  3. en is ugy varom mar azt a 2 csikot, mint a szentlelket, de valahogy sosem jon el, ez van, mar en is sokszor omlottam ossze, vagyis mi, lehet a ferjem meg tobbszor

    VálaszTörlés
  4. Sajnálom, Bea!!! Én már 5x elvetéltem, de legalább van 3 egészséges gyermekem.

    VálaszTörlés