2012. október 20., szombat

Nagyon finom

reggelit készítettem: banános zabpehelykekszet. Recept innen: http://idotetrisz.blogspot.ro/2012/10/puha-keksz-ket-hozzavalobol.html. Én még tettem hozzá egy kis shake port, hogy vaniliásítsam kicsit. És nagyon finom lett. Az én receptem: 3 kisebb banán, 3oo g, 12o g zabpehely, 2 csapott evőkanál vaníliás tejsavó por. Banánt leturmixolom, belekeverem a többit és kikanalazom egy sütőlapra,. Szép kerek formákat lapogattam.
2oo fokos sütőbe 15-2o perc alatt készre sül. Nagyon finom, energiatartalma darabonként: 41,5 kcal, 8,3 g ch, o,4 g zs, 1,3 g f. Nekem 18 darab lett ekkora mennyiségből, egy darab 2o-21 g.
Reggeli_ banános zabpehely keksz, 6 darab, 2 dl kék tej.
Tízórai: 3 darab banános zabpehelykeksz.
Tudni kell még róla, hogy nem lesz kemény, ropogós, viszont szépen összeáll, ha az alja kicsit megpirul, az még finomabbá teszi.
Ebéd: lencsefőzelék pörkölttel
Uzsonna 1.: egy szelet sk pizza, nagyon finom volt, fele tk lisztből. 3 darab lett volna, de a harmadik felfontam, így: fonott pizza , csak nekem egy nagy tepsihosszúságú lett és nem sok kisebb, így olyan lett mint egy pizzaszósszal töltött kenyér, amire a gyerekek azt mondták: legközelebb is így készítsd, anya! Bár legközelebb több apró fonott pizzát fogok készíteni.
Uzsonna 2: egy kicsi darab fonott pizza
Vacsi: shake, 2 dl kecsketejből, 2 ek. tejsavó porból.
Összkcal: 1153 kcal, 143 g ch, 39 g zs, 56 g f. Jó összetétel, kicsit kevés kcal.
Mai jóga: elmaradt, nem volt kedvem, eleget mozogtam a konyhában, mert pizzát készítettem és szappant is. Most shea-kókuszvajas, paprikával színezett vörös szappan készült.

4 megjegyzés:

  1. Örülök Juli, hogy bejött! Pénteken szoktam feltenni a receptjeimet, amik gyakran egyszerre gyerek- és fogyókúrabarát kaliberűek :) Hajrá, előre! Üdv, beja

    VálaszTörlés
  2. Hogy ez mennyire jól hangzik! Abszolút ki fogom próbálni! :D (Egyébként az 15 perc, nem 152, ugye? És nem értem, mi az a 300 g ott a banán után...) :)

    VálaszTörlés
  3. Beja, tényleg nagyon finom, akkor figyelni fogom a pénteki receptjeidet.

    VálaszTörlés
  4. Julcsi, érdemes kipróbálni, tökéletes nasi. a 152 persze lírás, igazából 15-2o perc akart lenni...:)A 3 kisebb banán kb. 3oo g.

    VálaszTörlés