2012. október 24., szerda

Összeszedtem magam,

de csak annyira, hogy vasárnapig eldőljön, tudok-e fogyni vagy nem. elkezdtem a biciklizést. Az este fél óra, elég gyors tempóban, ill. kardiós javaslat szerint, tempózás, lassulás. Állítólag így jobban ég a zsír. Ma reggel ezzel kezdtem a napot. Gyorsabb tempóban, mint az este. Muszáj volt most lenyomnom, du., ill. este nőgyógyászhoz megyek Ny-ra. Ott azért rákérdezek pár hormonális dologra, mert könnyen előfordulhat, h nem én csinálom rosszul, hanem vmi gubanc van bennem. Jó a szobabicikli, vagy 5 éve próbáltam, aztán félretettük a biciklit, csak szétszedi a fenekem. De majd betörik, a férjem szerint. Ma szeretnék nyers zöldség-gyümölcs napot tartani, főképpen almából és sárgarépából. Nem tudom, sikerül-e, max. almás-répás zabpehelykekszet fogok készíteni. A holdnaptár szerint már el lehet kezdeni a böjtöt.

5 megjegyzés:

  1. Szia, Juli, ez már beszéd! Nagyon drukkolok neked, bár én is úgy tűnik, fölöslegesen harcolok azzal a 2-3 kg-val, amit le szeretnék adni.
    Jó lenne tényleg megnézetni a szervezeted működését, paizsmirigy, ilyesmi. na, meg eszembe jutott elmondani neked, hogy nemrég ismertem meg valakit, aki eléggé elhízott volt, de semmilyen sporttal, diétával nem tudott fogyni, mire kiderült, hogy inzulinrezisztenciája van, és emiatt. Azóta az erre kiírt diétával pár hónap alatt 15 kg-t fogyott, és azt mondja, most egész nap eszik és folyton fogy. Szóval vannak tényleg gubancok néha. Na, puszi, légy jó.

    VálaszTörlés
  2. Igen, a pajzsmirigyet pont ajanlani akartam...
    Örülök neked, és drukkolok a vasarnap miatt.
    A biciklizés tényleg jó, és az ilyen intervallum is nagyon hatasos - amikor felvaltva van lassú és gyors, úgyhogy nagyon-nagyon hajra! :)
    A szappant egyébként atvettem, az instrukciókat megkaptam, így lehet, haza sem viszem, hanem majd szünet utan mar jó lesz. :D Egyébként ez melyik fajta, és mire hasznalhatom? :D És óriasi köszönet érte, majd mindig te fogsz eszembe jutni róla. :)

    VálaszTörlés
  3. Julcsi! A szappannak még lehet, h érnie kell 3-4 hetet, utána próbáld ki, ha szárít, még hagyjad, ha nem, akkor használhatod. Ezt kézmosónak terveztem, de ha puhít, táplál, akkor az egész testedre használhatod. Illatozással még hadi lábon állok, be kell szereznem jó minőségű illóolajokat, ez a legdrágább része... Andiék jönnek jövő héten, és küldök vele egy paprikás, narancssárga szappant is, remélem, az már sokkal jobb minőségű lesz. Egyébként, ha megjelenik vmi apró buborék, vagy több a szappanom, és fehér por lesz belőle, az nem Anthrax..:) Ez egy oxidálódás, nem befolyásolja a szappan minőségét...:) Remélem, nem fog csalódást okozni, izgulok kicsit...:)

    VálaszTörlés
  4. Jól van, akkor hagyom békében még egy picit... :D Aztan majd max szünet utan megnézem, és ha akkor sem jó, akkor még varok. :) Köszönöm! :)

    VálaszTörlés