2012. október 21., vasárnap

Nem tudom,

más is van-e úgy, hogy a kilók jobban meggyőznék őket a fogyásról, mint a centik, vagy a látvány...Én így vagyok. Szörnyű, hogy egy hónap után még mindig csak 82,8 kg. Elegem van, megint feladás-hangulatom van...:( Ennyi? Nem tudok lejjebb menni? Megint szörnyen kövérnek látom magam, pedig csak viszonyítanom kellene. Egy kiló egy hónap alatt ez borzalmas. És nagyon elkeserítő. Szomorú vasárnap....(
Reggeli: maradék pizza gyerekektől
Tízórai: tojássaláta
Ebéd: húsleves gyöngytyúkból, csak zöldséggel és főtt hússal
Uzsonna: dió, szőlő, 2 miniatűr sajtos pogi, madárlátta, férj hozta ifitáborból.
Vacsi:  húsleves, főtt csirkehús, fekete retek, 3 minipogi, fél dl fehér bor /édes furmint/
Összesen: 1567 kcal, 119 g ch, 66 g zs, 109 g f. Jó sok zsír, nyami!!!
Torna: weightloss jóga, max. erőbedobással. Reszkettem is, mint egy újszülött kisőzike, de jól esett, s talán inkább a tudat, hogy újra mozgok végre. Holnap esküszöm nem tágítok, míg haza nem kerül a szobabicikli, mert eltökéltem, hogy változatosságot viszek a mozgásba. Bár a jógát nem hagyom, de jó lenne minden délelőtt tekerni legalább egy fél órát.

7 megjegyzés:

  1. Régen voltam úgy, hogy a kilók jobban számítottak nekem, de akkor a centiket abszolút nem írtam/követtem, szóval sokszor el is keseredtem, ha nem ment le semmi. De amióta csak otthon tudom mérni magam, és a ruháimra vagy a centikre támaszkodom, jobban érzem magam. És persze mostanság az is inkább lelkesít, ha jó dolgokat látok a tükörben.
    Ne keseredj el, mindig vannak ilyen lent-napok. Igazából nem tudok többet mondani, minthogy talán nem ártana, ha kicsit felhagynál a mérlegeléssel, de mindent folytatnál úgy, ahogy eddig volt. :) Kitartás!

    VálaszTörlés
  2. Az az igazság, hogy a mérleg nélkül is érzem, amikor reggel felkelek, hogy, akkor most ment le, mert valahogy ilyenkor mindig könnyebnek érzem magam. Ezt éreztem ma egy hete, amikor kereken egy kg-mal mutatott kevesebbet a mérleg, mint azelőtt reggel, Én nem is értem ezeket a le-fel csúszkálásokat. A kajálásom nagyjából rendszeres, ennél kevesebbet már nem is ehetek. Jó lenne, ha csak heti egyszer állnék rá a mérlegre, sajnos függő vagyok... Ez az egyetlen függőségem a diétámban...:)

    VálaszTörlés
  3. Ja, és kösz, h gondolsz rám...:)

    VálaszTörlés
  4. A függőségekről nehéz leszokni, jaj, nagyon is. Valahogy azért érdemes lenne megpróbálnod. :) Pláne, ha érezni szoktad, akkor felesleges ráállnod... De te tudod. :)

    VálaszTörlés
  5. Én is kivoltam, mint a liba, a jógától asszem 2 hete amikor csináltam :(( :)))

    De jó a bicikli, nézheted a tévét közben, jó kis kardió, hajrá!

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Csak kerülne már végre haza...:)

    VálaszTörlés