2012. október 11., csütörtök

Ma hoztam 2 képet:

És ugyanaz hátból:
Andikám , te tudsz igazán hozzászólni, mert te láttál legutoljára...
Súly: ua., mint tegnap. Viszont, 3 hét fogyiverseny óta mindenhonnan lement 1-1 centi. Na, végre, kezdek ismét helyreállni.
Sokat gondolkodtam, felrakjak-e egy régi képet, és felrakom, már csak a különbség miatt is, ezz még 2oo9-ben készült:
Na, ez voltam, soha többet nem szeretnék ide jutni...
Reggeli: kenyér, zakuszka, krémsajt, kaukázusi kefir
Tízórai: Túró Rudi, alma
Ebéd: köménymagleves, fél adag, rántott tök, másfél adag, apardicsom
Vacsora: gépsonka, shake
Összesen:

Leosztásban:

É smég mindig van vasalni valóm, jöhet még egy óra vasalás. 

10 megjegyzés:

  1. nagyon nagy a kulonbseg, buszke lehetsz magadra, mar csak egy kis szalkasitas kell es pont jo, hajra

    VálaszTörlés
  2. KÖszönöm, Bea, azért egy bő tízest még szeretnék leadni...

    VálaszTörlés
  3. a konyvespolcod nagyon irigylem

    VálaszTörlés
  4. Kikában vettük Debrecenben, 3 éve, nagyon szeretem én is

    VálaszTörlés
  5. Jól nézel ki! :) És nem fogsz visszajutni oda, hidd el nekem. :)

    VálaszTörlés
  6. Miután már kiveséztük a témát (FB-n) :) csak gratulálni tudok!!!!

    Ehetnél azért kicsit többet, úgy 100-150 kalóriával, az arányokba simán beleférne! Kell az energia a vasaláshoz :))) Én több fehérjét és kevesebb ch-t gondolnék jónak, főleg azokon a napokon amikor mozogsz! Hajrá és megint gratu!

    VálaszTörlés
  7. Erről a montenegrói nyaralásról én is teszek fel képet! Az se lesz piskóta :)))

    VálaszTörlés
  8. Köszi, épp ma reggel gondolkodtam el, h többet kéne ennem...:)
    Alig várom a képet!!!

    VálaszTörlés