2012. október 28., vasárnap

Itthon

Vagyok, ma reggel engedtek ki a kórházól. Péntek éjjel fél 2-kor megműtöttek sürgősségben, de jól vagyok. Laparoszkópiás nőgyógyászati műtét volt, ezért nem vészes. Még vannak gyenge fájdalmaim. Megkérdeztem a dokim ma reggel, mikor térhetek vissza a normális élethez, úgy mint torna, mozgás. Erre csak annyit mondott: ne nagyon fogja vissza magát... Hát gondolom, ez azt jelenti, hogy ahogy bírok, lehet is. Én azért adok egy hetet magamnak.
Súlyom: 81,8 kg, igaza volt a dokimnak, jó kedvre akart deríteni ma reggel, mert szerinte szomorú voltam, s azt mondta: ez a kis műtét segítette a fogyókúráját... Így is volt. Vicc ide vagy oda, azért, mint módszer, nem ajánlanám...:)
Reggeli: 3 őszibarack, zakuszkás zsömle.
Ebéd: husileves zöldséggel, tarhonya csirkecombbal, őszibarack
Uzsonna: banánturmix
Vacsora: 3x fél szelet különféle cukrászdai, jó kis egészségtelen süti!!!
Összesen: 1461 kcal, 21o g ch, 44 g zs, 56 g f. Ez van. Ritka alkalom, hála az égnek. Holnap hivatali teendők, muszáj pótolnom iratokat a kórháznak, ezért be kell mennem Sz-ra, pedig inkább pihenni kéne, de ez van. 

5 megjegyzés:

  1. Örülök neked! :) Mihamarabbi jobbulast és visszatérést. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!!! És az imákat, biztos hatottak, nagyon be voltam rezelve, minden olyan hirtelen történt.

    VálaszTörlés
  3. Örvendek, hogy jobban vagy, már izgultam érted!

    VálaszTörlés
  4. Minden jó ha a vége jó! :)
    nemsokára meglesz az a hetes meglásd, az lesz a bódottá :)))

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm, lányok!!!
    Ingrid, én is izgultam, nagyon meg voltam ijedve, asszem ilyen halálfélelmem még soha sem volt... De hála Istennek, minden rendben van most már.

    VálaszTörlés