2012. október 25., csütörtök

Volt értelme

a tegnapi 542 kcalnak, vagyis, ez 7 db almás-répás zabpehelykeksz volt, és négy alma. Megdobta az anyagcserémet, s ma már a súlyom is 82 volt. Csak tudom, hogy ez most kissé törékeny...
De míg tegnap biciklizés közben csak az utolsó 1o percben izzadtam, ma már az első öt perc után. A végére pedig totál leizzadtam. Ez rendszerem - így olvastam, nem  agamtól vagyok ilyen okos-: 4 perc lassú tempó, vagyis felkészülés, 23 perc gyors tempó, és 3-4 perc lassú tempó, levezetés. Remélem, ég a zsírom, mint a disznónak...:)
De estére még tervezek fél óra jógát, mert hiányzik, és nem is ártalmas.
Tegnap a nődokim nagyon megdicsért, ő februárban látott utoljára, 1oo kilósan. Szerinte minden rendben van velem, és a fogyásom azért állt le, mert a hormonrendszerem ekkora fogyás után keresi az egyensúlyát, ezért volt a vérzészavar. 
Reggeli: egy pirított zsömle krémsajttal, egy bögre kakaó /natúr, szteviával/
Tízórai: egy alma
Ebéd: sárgaborsó főzelék, hagymás máj.
Uzsonna: 4 alma, összevissza.
vacsora egy adag sárgaborsó főzelék.
Sajnos ma csak így jött össze a kcal:
1o62 kcal, ebből 134 g ch, 17 g zs, 51 g f.
Ma újra szappant készítettem. Ma ricinusolajost, jázmin illattal. Remélem, jó lesz. Ez a téli ekcémámra lesz jó, remélem. A ricinus olajat superfatként tettem bele, ami azt jelenti, hogy csak a végén, ez nem fog elszappanosodni, és minden hatóanyag benne marad. Remélem, jól sikerül, és pont ennyi a rossz ebben az eljárásban, hogy ki kell várni a minimum 4 hetet. Jóga emiatt elmaradt, meg egyéb dolgom is akadt, de lehet, h este tévézés közben még tekerek egy kicsit.


1 megjegyzés: