2012. október 30., kedd

Bár most

nem éreztem, de ma reggeli súly: 81 kg. Elképedtem, és tuti biztos, hogy eddig a hormonok miatt stagnáltam. Nos, "engedem, hadd menjen...". De legalább ez vigasztal a műtét után, amit asszem, lelkileg még nem tudtam feldolgozni, annyira hirtelen történt...
Reggeli: 2 darab mézes puszedli, 2,5 dl tej
Tízórai: 3 alma.
Még mindig jól esik feküdni, csak éppen türelmem nincs hozzá. Hiányzik egy jó könyv, amiből éppen akadnak itthon, csak a hangulatomhoz megfelelőt kellene találni.
Ebéd: húsleves tészta nélkül, tarhonya.
Uzsonna: petrezselymes krumpli, banánturmix.
Aludtam egy jót, meg is éheztem, mire felébredtem, és zabáltam egy rendeset. De vacsira csak egy nyers céklasaláta a terv...
Közben beteglátogatók érkeztek ma is. Azért jól esik, hogy látogatnak, meg hívogatnak, hogy vagyok...
Vacsi: céklasaláta, fél bögre tej.
Összesen: 1375 kcal, 192 g ch, 46 g zs, 47 g f. Sok a ch... Bár nagy része gyümölcsből van...

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jól allsz. :) Pihengessél még, és nem is baj, ha eszel, biztosan szüksége van ra a szervezetednek. :)

    VálaszTörlés
  2. Kösz, eszek, sztem normálisan, 14oo körül. Eddig a hormonok visszatartották a fogyást, remélem, nem nagyon lesz ilyen gondom, még 11 kg-t szeretnék fogyni. Nem lesz könnyű, de hátha január végéig sikerül!!! És akkor elérem a 3o kg-t. Te mennyi idő alatt is fogytál ennyit?

    VálaszTörlés
  3. Nalam a 30 kiló az négy év eredménye... :D Nem siettem el, de legalabb volt időm közben mindent megszokni. :) És nem utolsó sorban életmódot valtottam.

    VálaszTörlés