2012. szeptember 30., vasárnap

Még írni

sem volt ma kedvem a reggeli súlyomtól. 83,8...:(
Hát ez van. Innen megyek tovább. Ráadásul fene nagy zabálhatnékom van már vagy 2-3 napja. Egész nap a zabáláson töröm a fejem. Húúú, nem is emlékszem, mikor volt ilyen utoljára. Nem hinném, hogy a telihold teszi,, inkább vmi hormonális dolog lehet...
Reggeli, tízórai nem volt.
Ebéd: bográcsgulyás, tenger gyümölcsei rizottóval, kisebb adag, alma, 2 kocka csoki
Be tudnék falni bármit, jó részt édeset, de jöhetne most egy hamburger vagy egy tál sült krumpli is...
Uzsonna: zabkorpa, tej szteviával édesítve és pörkölt földimogyoró
Olvastam a Diéta és fittnessz magazinban egy egyszerű túrótorta receptet, amit gyorsan meg is csináltam. Még sül, beszámoló később. Kicsit változtattam a recepten. ha beválik, csak akkor írom le, hogy ne okozzon senkinek csalódást...:)
Mivel a gyermekeim megmentették előlem a túrótortát, nekem is csak 3 kisebb szelet jutott, leírom a receptet:
Hozzávalók: 5oo g tehéntúró, 3 tojás,  sztevia, vagy más édesítő szer, egy citrom reszelt héja, aszalt szilva /bármilyen aszalt vagy friss gyüm9lcs lehet tulajdonképpen, egy evőkanál tk liszt.
Elkészítés: a tojásokat szétválasztjuk, a sárgáját a liszttel és az édesítővel elkeverjük, majd beletörjük a  túrót, ráreszeljük a citromhéjat, és még édesítjük ízlés szerint, hozzáadjuk a gyümölcsöt, amit apróra vagdaltunk és jól összekeverjük/gyúrjuk. A tojásfehérjéket kemény habbá verjük, hozzákeverjük a többihez, kivajazott edényben 4o perc alatt 18o fokos sütőben készre sütjük.
Idő: előkészület kb. 15 perc, sütés 4o perc.
Jótanács: az edény legyen minél kisebb, hogy a torta legyen minél magasabb, az enyém elég laposra sikeredett. Aki szereti a túrót, nem fog csalódni... Az eredeti receptben nem volt gyümölcs, és nyírfacukorral volt. De gyümölccsel valahogy jobban csúszik sztem. A férjemnek csak azért nem ízlett annyira, mert nem volt neki elég édes. Elmondtam neki, hogy ez nem az a süti...:) A gyerekek pedig 5-6 perc alatt az egészet elpusztították...Ez volt a legnagyobb dicséret!!!
Az egészben van 1327 kcal, megettem 3 szeletet, kb 200 g-t, bőségesen laktató volt, és ez 26o kcal volt.
Nincs kedvem vagdosni, ma összesen: 122o kcal, ami biztos több volt, mert közben faltam még ezt-azt, csak egy-egy harapást...:(- Ebből: 14o g ch, 46 g zs, 6o g ch, akár jó is lehetne az arány...Iszonyatos zabálhatnék tört rám, nem emlékszem ilyen intenzívre, ami gyakorlatilag kielégíthetetlen. Nem bírom ki, hogy ne faljak bele ebbe vagy abba. Őrület...

1 megjegyzés:

  1. most programozd at az agyad, hogy a hold most kezd fogyni, hatha akkor jobban fog menni, fel a fejjel

    VálaszTörlés