2012. szeptember 21., péntek

Érdemes volt

megvárnom a fogyiversenyre való beiratkozás utolsó napját, ugyanis jobban ösztönöz, hogy a mai súluom: 83,8 kg. És a centi adatok is igencsak biztatóak. Július 1o-e óta így alakultam: mell - 3cm, derék -1cm, csípő -2 cm, comb -1cm. Na, ez azt jelenti, gogy még sem tétlenkedtem!!!
Reggeli: 3 sz extr kenyér, krémsajt, 2 sz mellsonka, szőlő
327,1 kcal
52,8 g ch
8,6 g zs
11 g f
Mai zöldturmixom ugyanaz lesz szerintem, csak ma zellerlevéllel.
Mai zöldturmix egyelőre elmarad, hacsak nem a torna után.
Ebéd: ua. mint tegnap, azaz tarhonyaleves, sztrapacska, fél adag mindenből, de így is jól laktam
578,6 kcal
47,9 g ch
25 g zs
31,4 g f

5 után tornázom, mert hatkor megyünk barátokhoz grillezni, igaz hideg van, de eredetileg esküvői videó megnézéséhez hívtak. Sztem azért még s torna után megiszok egy zöld trutyit...

2 megjegyzés:

  1. na latod-e, hogy neked is beindul egyszer, jo versenyt, marmint tudom, hogy nem a verseny a lenyeg, de az embert osztonzi ha masok is csinaljak, meg van cel

    VálaszTörlés
  2. kÖSZI, Bea, tudd meg, hogy nem a nyerés, hanem az a plusz motiváció nagyon sokat segít, a minden heti adatküldés is.

    VálaszTörlés