2012. szeptember 22., szombat

Jól sikerült esti buli

Az volt, mert nem volt sem zabálás, sem ivászat a pasik részéről, ezért nagyon jó hangulatban néztük meg barátaink esküvőjét és nagyon, de nagyon jókat nevettünk, remélem, beindult a zsírégetés. A vacsi szolid, ám de annál finomabb volt: natúr krumpli és sertéspörkölt, tárkonyos tejfölös szósszal. Egy normális adagot ettem meg, ja meg még elcsipegettem pár diónyi őszibarackot. És amiért büszke vagyok magamra az az, hogy indulás előtt megcsináltam a Jillian-féle jógát, és csak úgy nyomtam a fekvőtámaszokat, amit még eddig ilyen erővel soha!!! Nem mondom, hogy nincs egy kis izomlázam...
Mai súlyom: ua., mint tegnap. De ma almafesztiválon voltunk, és egy kicsit sokat ettem, főként almás sütit, de ettem még 2 csirkecombot bőr nélkül és egy kis marhapörköltet, bográcsosat savanyú uborkával. Reggelire azelőtt egy sz. kenyér volt 2 virslivel. Nem számolom, mennyit ettem,d e tudom, mára már csak egy shake van betervezve a weightloss jóga után.
Mai nagy örömöm, hogy kiderült: sikerült a szappanom. Vmiért kicsapódott belőlük a körömvirág olaj, de remélem, az érlelés során leszárad róluk, de maguk a a szappanok gyönyörűek lettek, főleg a virágformásak. Majd az érlelés után, ami lesz akár 4 hét is, vagy több, majd készítek fotót. Azt tervezem, h veszek karácsonyi formákat, készítek majd különböző színűeket, és a karácsonyi vásárba kiküldöm őket a gyerkőcökkel. Itt minden évben van, s lehet eladni ezt-azt, mi meleg szendvicset, forralt bort, és a gyerekek által készített üdvözlőlapokat szoktuk eladni. Hátha lesz idén szappan is...
Nos, ha nem jelentkeznék ma már, akkor mindenkinek kellemes szombat estét!!!

1 megjegyzés:

  1. nagyon ugyi vagy szappan keszites teren, en is szeretem valamiert az ilyen ontoformakat, mi a gyerkocokkel soliszt gyurmat, agyagot vagy gipszes lotyot ontunk bele, jo lehetett az alma fesztival, imadom az almat minden verzioban- erzem is az illatokat- sajnos felenk ilyesmik nem szoktak lenni, egy varosnap aztan csend legyen

    VálaszTörlés