2012. szeptember 16., vasárnap

Tegnap

eléggé bűnösre sikeredett a nap vége. Elállt az eső, mégis lett bográcsozás, este 8kor pedig iszonyatos jóllakás, de nem is gulyásból, hanem fagyiból. Így felugrott a tegnapi nap 15oo kcal-ra is. Remélem, nem gond, bár ma reggel 84 kg-t mutatott a mérleg. Na, sebaj, bár nem így terveztem. Vissza kell szoknom.
Reggeli: 2 tükörtojás, 6o g tk kenyér /én sütöttem, nagyon finom lett/, 2 dl kék tej
371 kcal
39,7 g ch
13 g zs
22,9 g f
Asszem, tízórai kimarad, mert a reggeli  is délben volt...
Ebéd: fél adag gulyásleves,  3 kisebb fürt fehérszőlő
373,2 kcal
6o g ch
6,9 g zs
1o,8 g f
Sajnos a szőlőben nagyon sok a ch...:(
Volt még egy kis fagyi, uzsi gyanánt.
Uzsonna: 1oo g fagyi /diós és vaníliás/
172 kcal
3o g ch
3,8 g zs
4,3 g f
Torna: wieghtloss jóga, ma nagyon jól ment, és élveztem is.
Vacsora: shake, vízzel is nagyon finom, mondtam már?
109 kcal
22 g ch
o,3 g zs
3,9 g f
Összesen:
1o25,2 kcal
151,7 g ch
24 g zs
41,9 g f
Jó ez, holnap növelni kéne az adagot, talán jó lenne egy 14o-es ch. Sajnos kaptunk egy nagy láda fehér szőlőt, félek, hogy holnap csak azt fogok enni...És van 2 liter must is, édes, mint a méz, ez őrület. Csak ne lenne akkora adag ch benne...De azt olvastam, hogy heti egy szőlőnap tuti jó a diétában. Lehet, h megcsinálom...

1 megjegyzés:

  1. Jaj, de régen ittam már mustot! Sajnos amióta az egyetem van, mindig fent vagyok szüretkor... :(
    Nekem is ízlik vízzel a fehérjepor, egész nap tudnám azt inni, annyira bejött. :)
    Szerintem egyél nyugodtan szőlőt, most van a szezonja, utána egy évig nem látsz, ne agyalj a szénhidrát tartalmán, ha jól esik. :)

    VálaszTörlés