2012. szeptember 14., péntek

Vége itthon

Hahó mindenkinek!!! Újra itthon, és az a jó hírem, hogy 83,3-mal mentem el, és "csak" 84 vagyok ma reggel!!! Nyaralás szuper volt, majd lehet ezt-azt elmesélek, de most inkább a jövő van előttem. Mától újra visszatérek önmagamhoz, vettem egy diéta-shaket, vaníliást, mer a kedvencem. Ilyet nem csináltam soha, de tegnap még lötyögtünk egy csomót és a békéscsabai Müllerben megláttam és megszerettem. Gondolom, egy ezresért is ugyanazt tudja, mint a nagy márkák 4ezerért. Vacsorát tervezem helyettesíteni vele, egy ezrest megér a próbája.
Na, akkor kezdjük újra a számlálást, kicsit később, mert most dolgom akadt.
Mai kaja elég böjtösre sikeredett, persze szándékosan.
Reggeli: egy shake, kevés szőlő
352 kcal
6o g ch
6 g zs
1o g f
Tízórai 2 sz tk kenyér, zakuszka
197 kcal
35 g ch
2 g zs
8 g f
Ebéd: 15o g szőlő
114 kcal
27 g ch
o.7 g zs
o,9 g f
Nem tudom, a továbbiakban mit fogok még enni, lehet egy szendvicset uzsira, s majd vacsira shaket, miután jógáztam.
Íme egy kép:
Valamelyik esti sétán, asszem, ez az egyik legjobban sikerült képem.
Torna: yoga for weightloss, nehezen ment, vissza kell hozzá szoknom, majd a jillianre is.
Vacsi: shake, ezúttal vízzel, és így is nagyon finom
1o9 kcal
22 g ch
o,5 g zs
4 g f
Vacsi 2: pr szelet szalámi, kevés orda
278,3 kcal
4 g ch
15 g zs
24,7 g f
Ez azért volt, mert vendégségben voltam, és nem tudtam ellenállni...
Összesen:
1o5o,3 kcal
148 g ch
24,2 g zs
47,6 g f
Nem volt ez rossz. Kezdetnek jó lesz, remélem, beindít... Sok szőlőt kaptunk és még fogunk is, ezért sokat fogok enni.



6 megjegyzés:

  1. Végre :))) Örülök h jó volt, na csapjunk akkor a paripák közzé! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajrá, nekünk... Ti is nagyon hiányoztatok, és bár volt net, de nem akartam még véletlenül sem fogyis témával foglalkozni...

      Törlés
  2. Ha tudnád, hogy megörültem neked. :D A Müller meg igazán jó bolt, csak áradozni tudok róla. :D Lehet, ha elfogyott a fehérjeporom, akkor veszek egy shake-et. :D Üdv újra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is örülök nektek, és főképpen annak, hogy hiányoztam...:)))
      A Müller a kedvenc boltom, és a kedvenc helyem, ahol órákat el tudok bambulni. Tegnap sikerült kb. másfél órát bambulni...

      Törlés
  3. tenyleg el voltal veszve, klassz hogy sikerult tartani a sulyt, kitartast tovabbra is

    VálaszTörlés