2012. szeptember 1., szombat

Így jó

elmenni nyaralni, hogy tudom, elindult. Ott is fogom folytatni, de nem drasztikusan. Igyekszem a finom péksütiket reggelizni, ebédre, ami sorra jön, vacsira meg jöhet tejcsi vagy joghurt. És séta közben este még egy fagyi is beleférhet. Egyetlen szavam sem lehet: ma reggel is 83,3 kg voltam, annak ellenére, hogy tegnap párom szülinapján begrilleztem magam. Ma már megfőztem 4o darab töltött káposztát, amit elviszünk. Ezt így főve ma lefagyasztom, hogy ne legyen semmi baja az úton. Holnap du. 3 körül indulunk. Ezért a rántott csirkemellet holnap készítem, és még készítek rántott csirkemájat is, mindezt az útra. Mivel kb. 9oo km-t utazunk jön még mellé egy halom szendvics is. Anyám is jön idén velünk, ő még hoz egy halom fasírtot, aminek különösen a gyerekek örülnek nagyon. Én nem annyira, mert imádom anyám fasírtját. De biztos megkóstolom majd én is. Azt tervezzük, hogy kb. éjjel 3ig vezetünk, túl megyünk Belgrádon, s majd alszunk vagy 2 órát az autóban egy benzinkútnál vagy parkolóban. Ha nem állnánk meg, akkor sötétben érnénk be a Durmitor nevű hegységbe, ami nem lenne túl jó. Ezért:
Szóval, a kanyon, amin áthalad az utunk, legmélyebb pontján 13oo méter. És nem szeretnénk éjszaka kanyarogni rajta. Így remélem, hétfő reggel 1o-11 körül odaérünk, és egy egész napunk van szinte még a lubickolásra. Ma kaptam a jó hírt, hogy egy héttel tolódik az iskolakezdés, így visszaszívtuk a gyerekek elkérését, s nyugodt szívvel nyaralhatunk. Terveink szerint 12-én jövünk vissza, de még meglátjuk... Ha lesz wifi, akkor jövök majd onnan is, képekkel együtt. Fürdőrucim 2 részes lesz, mert soha életemben nem volt lebarnulva a hasam. Remélem, nem nagy leégés lesz belőle.
Puszi minden olvasómnak, holnap sztem már nem tudok jönni. Üdv

3 megjegyzés:

  1. ne is foglalkozz a kilókkal, a fasírtból nyugodtan ehetsz (zöldségekkel!) kenyér nélkül, csak gratulálni tudok az eddigiekhez, és hidd el: meglesz!!
    szép időt, kitűnő nyaralást !

    VálaszTörlés