2012. szeptember 20., csütörtök

Nos, nem tudom,

meddig fogom bírni idegekkel ezt a súlyt hordozni: 84,5 kg!!! Borzasztó... Elkeserítő. Főleg most, hogy indul a fogyiverseny...
Nem tudom, meddig várat még magára a beindulás, hiszen lassan egy hete csinálom újra. Vagy most iszom a levét a nyaralásnak??? Van vmi jó kis beindító ötletetek???
Reggeli: 1 sz tk kenyér, krémsajt, csirkemell sonka, paradicsom, fél bögre tej
349,5 kcal
47,5 g ch
9,7 g f
17,7 g zs
Tízóraira megcsinálok egy zöld turmixot. Ebédre tarhonyaleves lesz, és valszín sztrapacska vagy máj nokedlivel. Ez a rendelés a család részéről...
Nos, akkor a zöldturmix, vagy inkább zöld trutyi, csak ínyenceknek, és olyanoknak, akik mindent megesznek/isznak az egészség kedvéért: 1oo g szilva, 1oo g alma, egy marék petrezselyemzöld és sárgarépazöld vegyesen . Kevés vízzel vagy teával az egészet leturmixolod, én botmixerrel, mert ez van. És megiszod, ha van gusztusod hozzá. Egyébként megjegyzem: nekem ízlett!!! Csak apróbbra kell trumixolnom a leveleket.
Tízórai: zöld turmix almából és szilvából
87 kcal
2o,1 g ch
o,9 g zs
1,1 g f
Na, ez van. Most ebédfőzés jön.
Jó hír a nokedlim számára, h a holdnaptár szerint ch nap van, az ilyenkor jól szívódik fel, ill. levél nap, ami azt jelenti, h ajánlatos a növény levélrészét enni, én meg ittam a zöldtrutyit...
Na, aztán, ebédtetem egy jót, tegnap a a kevés kcal miatt aggódtam... Sajnos még mindg kedvencem a sztrapacska. Egyszerűen imádom. Most azonban egy darab sonka húsos részét pirítottam ki hozzá. És burduffal ettem, egyszerűen isteni volt. Persze csak fél adagot ettem...:( De azért nem panaszkodom, jól laktam.
Ebéd: fél adag tarhonyaleves, fél adag sztrapacska
578,6 kcal
47,9 g ch
34,6 g zs /miaf...?/
31,4 g f
Húhh, szép kis ebéd...
Uzsi: elmaradt, el voltam telve.
Vacsi: shake
1o9 kcal
12 g ch
3,4 g zs
3,9 g f
Összesen: 
1124,1 kcal
127,5 g ch
52,1 g zs
54,1 g zs
Hát, zsírból volt bőven.
Mozgás: weightloss jóga 2, csak néhány póz, de másképp nyújt, mint aaz egyesben. 18 perc, semmi izzadás, semmi lihegés, de több volt, mint semmi. Iszonyat dög vagyok. Ahelyett, h du. tornáztam volna, megnéztem egy könnyű kis romantikus vígjátékot, a larry crowne - t. Jól esett. Mindegy, össze kell szednem magam mozgásilag. Meg egyébként is...

2 megjegyzés:

  1. ALMAT SZILVAT MEG BARACKOT EN IS SZERETEK OSSZETURMIXOLNI, EN IMADOM A PETREZSELYMET KIHAGYOM, inkabb joghurttal keverem.
    Szerintem egy kis torna kell az nekem is beinditja habar nekem is elmaradt mostansag, mas tippem nincs, kitartast

    VálaszTörlés
  2. Köszi, Bea, hidd el, nem rossz ízkombináció a petrezselyem a gyümölcsökkel...

    VálaszTörlés