2012. szeptember 25., kedd

A tegnapi napról

Nos, röviden és általánosságban: a tegnapi nap a turizás és a sütizabálás jegyében telt...
Erre mit ad Isten? A ma reggeli súly: 83,5kg. Konklúzió: ennem kell, többet, mint 1ooo-11oo kcal. Ez nem elég!!! Ma reggel igyekeztem is bepótolni:
Reggeli: 2 tojás, csirkemellsonka, burduf, kenyér, szőlő
47o,8 kcal
57,5 g ch
17,5 g zs
25,1 g f
Na,ettem, bőséggel. Ebédre csirkaprólék leves, és indonéz szószos /bolti/ rizs csirkével.
Ebéd előtt felugrottam B-hoz, és ettem nála mézes sütit, amit egyébként nemszeretek, de ez nagyon finom volt. Ez lett a tízóraim.
Tízórai: 
179 kcal
35 g ch
2,3 g zs
3,6 g f
Ch-bobmbák a mai napra.
Gyónok: megettem még 3 darab Piroska néni féle sütit. Ez annyira finom, hogy egyiket a másik után csak tömnéd a szádba. Dühöz lettem és a többit kidobtam a pulykáknak. Vége a sütizabáslának!!!
Ebéd: csirkeaprólék leves, fél adag, 1oo g rizs, kevés indonéz szósz, másfél, azaz kb. 1oo g csirkecomb.
423,6 kcal
37,4 g ch
12,5 g zs
28,3 g f
Na, jó kis ebéd volt ez.
Uzsonna:egy zöldtrutyi almából, szilvából, zellerlevélből
87 kcal
2o g ch
o,9 g zs
1,1 g f
Vacsora: 5o g túró, shake vízzel
18o,5 kcal
23,8 g ch
3,8 g zs
12 g f
Összesen: 
134o,9 kcal
173,7 g ch
37 g zs
7o,1 g f
Meg vagyok elégedve!!! A kalkulátor heti egy kg mínuszhoz a következőt írja elő: 1349 kcal, 185 g ch, 44 g zs, 55 g f. Eszerint tökéletes, de annyit még tennék az ügy érdekében , hogy a ch-t leszorítanám 15o alá. Nos, ez ma nem sikerült, a többi tökéletes!!!
Mozgás: meltdown level 2, nagyon megszerettem, s természetesen ma sokkal jobban ment, mint tegnapelőtt...

6 megjegyzés:

  1. Sokak szerint az 1300-1400 az ideális. :) Én is kaptam az infót, azóta hellyel közzel próbálom tartani ezt, és centikben nagyon jó az eredmény. :)
    És mit turiztál? Jó dolgokat?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Magamnak egy fekete zakót, kis őszi fekete kabátot, egy mellénykét, egy pizsma gatyót, gyerekeknek viszont rengeteg mindent és jókat

      Törlés
  2. Szia, Juli , jól vagytok? sok sikert neked. Én most ezzel a müzliszelettel szemezek, unom már örökké vásárolni. vajon jó lesz?


    Energia szelet
    Forrás - Antal Vali

    Hozzávalók:

    1 pohár zabpehely
    1 pohár magvak (mogyoró, dió, mandula, szezámmag, napraforgó)
    1 pohár aszalt gyümölcs (szilva, sárgabarack, mazsola, datolya, füge stb)
    50 gr vaj (vegánoknak kókuszvaj)
    1 körte (banán)
    méz

    Elkészités módja:

    A zabpelyhet lisztté őröljük, (pl. kávédarálóban), de lehet kapni már készen is zabpehelylisztet.
    Külön felapritjuk a magvakat., az aszalt gyümölcsöt pedig apró darabokra vágjuk.
    A körtét meghámozzuk és kis kockákra vágjuk.
    Jól összekeverjük az összetevőket és kb. 1 cm vastagságú téglalapot formálunk a masszából.
    Rudakra, szeletekre vágjuk, majd 180 fokon 15 percig sütjük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a vajat, mézet elhagynám, helyette diétás dzsemet használnék. Vigyázz, mert az aszalt gyümölcsöknek magas a kalóriatartalmuk. De ez az adag nekem így soknak hangzik. Nekem 1o perc alatt kész lett, és vigyázz, mert könnyen odakap. Jól vagyunk, Ingrid, remélem, ti is...Puszi, :)

      Törlés
  3. en sajnos abszolute nem ertek ehhez a bolond kaloria szamolgatashoz, es ezert is nem megy jol nekem ez a dieta szerintam, de te ugy latom ugyeskedsz kaja es kg teren is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Figyelj, Bea, amíg én is úgy gondoltam, hogy nem értek hozzá, nem is értettem, aztán rájöttem, hogy igazából rém egyszerű az egész!!! Csak bele kell fogni...:) Azóta tudom: ez az egyetlen módszer, aminek van értelme az életemben, ami a fogyókúrát illeti. majdnem 1o évet töltöttem vastag hájjal körbe tekerve, hogy ne mondjam azt, hogy minden hájjal megkenve...:)

      Törlés