2012. szeptember 27., csütörtök

A tegnapi napról 2.

Ismét van egy tegnap nap, ami kimaradt. Értekezleten voltunk Nv-on, majd még eltöltöttünk vagy 3 órát olyan barátokkal, akiket évente csak 1-2 alkalommal látunk. És jó volt. és sokat ettem. Az értekezleten meghallgattunk két szuper előadást, főleg a 2. volt nagyon jó, aztán ebéd volt, ahol is megettem az ebéd után 2 sz. kókuszos sütit, majd a barát anyukájánál 2 óra leforgása alatt megettem 4 db tarkedlit, és legalább fél kg szőlőt. Mai súlyom: 83,2 kg. Szóval továbbra is fenn tartom az "enni kell, hogy fogyjak" - elvét. Vagy ahogy kedves barátném mondja: sütikúrán vagyok... Ennyit a tegnapi napról.
Reggeli: 2,5 dl kék tej, 2 sz extr. kenyér, kb. 3o g csipkebogyó dzsem
245 kcal
41,4 g ch
4 g zs
1o,2 g f
Mai ebéd-terv: savanyú káposzta leves és hát akkor legyen tarkedli!!!
Káposztaleves helyett megmaradt műleves, talán mert lusta vagyok, de egy adagban csak 5o kcal van!!!
Tízórai: egy alma, 2 kicsi kókuszos keksz /darabonként 5o kcal és nagyon finom :)/
159 kcal
24,7 g ch
6,2 g zs
1,8 g f
Na, elég jó táplálkozási napnak nézek elébe...:)
Ebéd: egy adag zöldségleves, 5 db /15o g/ tarkedli, áfonyaszirup
447 kcal
58,7 g ch
18,4 g zs
9,6 g f
Hát, asszem, nagyjából teljesítettem a napi ch adagot!!! Vmit könnyű uzsit kéne kitalálnom, s vacsorára jöhet a shake...
Bár, mivel most nagyon jól laktam, lehet, h az uzsit kihagyom ma. Vagy max egy alma lesz.
Uzsonna: egy alma
53 kcal
1o,5 g ch
o,6 g zs
o,6 g f
Vacsora: shake, 2 dl kék tejjel
2o9 kcal
3o g ch
4,5 g zs
1o g f
Összesen: 
1113 kcal
165,3 g ch
33,7 g zs
32,2 g f
Elég rossz kajálás.
Mozgás: 3 Jillian-féle napüdvözlés, fekvőtámasz kitartással. Ez is kevés!!!

2 megjegyzés:

  1. Olyan, mint a palacsintatészta, csak sokkal sűrűbb és van benne kevés élesztő, és kanállal kell kiszaggatni, kevés olajon megsütni. Gyermekkorom nagy kedvence volt. Lehet enni lekvárral vagy fahéjas porcukorral, van, amikor reszelek bele almát is. Nagyon rég nem készítettem már ilyet. Most fele finom-, fele tk.lisztből van bekeverve.

    VálaszTörlés