2012. szeptember 15., szombat

Elborult,

de nem hinném, hogy lesz belőle eső. Valahogy úgy vagyok, hogy várom az őszt.
Súly: 83,8. Jóóóóóóóóóó!!!!
Reggeli: 2 sz tk. kenyér, 5o g zakuszka, 1 kis fürt szőlő
24o,5 kcal
44,1 g ch
4 g zs
6,5 g f
Mai ebéd grillcsirke lesz. Este pedig valószínű bográcsozás, ha jönnek a barátok.
Tízórai: 2 fürt fehér szőlő /vetekszik nálam a dinnyével...:)/
136,8 kcal
32,4 g ch
o,9 g zs
1,1 g f
Lassan odarakom a csirkét. Sütök kenyeret is, le szeretnék számolni lassan a fehér liszttel. Minden féle lisztet összekavartam, hogy ne bajlódjak, így van vagy 3 kg kenyérlisztem, főképpen tk rozsliszt, de van benne graham is kevés, meg kevés fehér liszt is kell. Főztem továbbá egy nagyon finom teát magamnak, azt kortyolgatom: citromfű, menta és friss gyömbér keveréke, kis citrommal isteni nedű.
Ebéd: 15o g csirkecomb, bőr nélkül /kibírtam, yesssssss/, 5o g tk kenyér szaftosan /nem bírtam ki.../, fekete retek
428,3 kcal
29,4 g ch
18,4 g zs
36,9 g f
Annyira jó lett a csirke. Római tálban készült, a következő pác volt rajta: kis delikát, paprika, bors, mamakecsap /anyám főzte házi kecsap, gyerekek így hívják/, hidegen sajtolt napraforgó olaj, bazsalikom. Nagyon finom lett, ezért nem tudtam ellenállni a szaftos kenyérnek. A többieknek krumplipüré volt, én nem kívántam. Úgy néz ki, bográcsozás elmarad, esik, nem is gyengén, de lehet, h lesz helyette grillezés a teraszon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése