2012. augusztus 8., szerda

Talán ez az a nap...

...amikor hosszú idő óta 85 alá ment a mérleg nyelve, igaz, csak 1o dkg-mal, de ez is csoda, annyi veszteglés után... Hát volt ez majdnem egy hónap is 86-85 között!!! Durva. Na de hátha elindul valami. Csak ne kiabáljam el, legutóbb is roppantul örültem a 85-nek, aztán másnapra egy féllel több, rá 2 napra már 86 voltam...
Reggeli: 3 sz extr kenyér, csipkebogyó dzsem, 2,5 dl kék tej
286,5 kcal
50,2 g ch
4 g zs
11,4 g f
Kevés dolgot szeretek jobban, mitn a csipkebogyó dzsem. Gyermekkoromban nagynéném főzött sokat, én pedig leültem az 5 literes üveg mellé az asztalra és két ujjammal csak nyaltam és nyaltam kipukkadásig. Azóta is szeretem... És ez házi, mert kaptam Ilonka nénitől. A bolti pedig nem nagyon jó...
Tízórai: sárgadinnye, nápolyi szelet
168,4 kcal
37 g ch
1,6 g zs
2,6 g f
Ebéd: 2 tükörtojás, füstölt saj, 2 sz extr kenyér /más nem volt itthon/
 251,6 kcal
11,7 g ch
15 g zs
17,5 g f
Vacsira sztem veszek egy kis csirkemellet, olyan rég ettem...
Uzsonna: zöldségleves, nápolyi szelet
238 kcal
27g ch
9,7 g zs
10,4 g f
A csirkemellet már be is pácoltam, jó fokhagymásra, most ezt kívántam meg- Túróval fogom ennei, s ha találok paradicsomt a kertben, azzal. Vacsoráig rá kéne bírjam magam egy kis tornára. Bár semmi kedvem hozzá. Lehet, hogy csak egy kis súlyzózás lesz belőle?
Vacsora: 2 óriási darab csirkemell, cottage túró, paradicsom
524,7 kcal
13,5 g ch
 6,2 g zs
103,6 g f
Összesen: 
1451,2 kcal
139,4 g ch
33,2 g zs
145,5 g f
Na, basszus, jól bevacsoráztam, bár lelkifurdalásom csak amiatt van, hogy nem tornáztam. Most úgy vagyok vele, mint  régen a fogyókúrával: majd holnap. A holnappal pedig mindig az a baj, hogy vmi közbejön, pl. holnap este vendégeink érkeznek... Na, ez van, remélem, segíti a fogyásomat ez a hatalmas adag vacsora!!!

4 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Lesz ez még kevesebb is, csak tényleg ne stresszelj rajta! ;)
    Soha életemben nem ettem még csipkebogyó dzsemet, viszont teaként szeretem... Savanykás vagy édeskés dzsem ez? Biztos tele van sok-sok C-vitaminnal. :)

    VálaszTörlés
  2. Savanykás és karakteres ízű, imádom...

    VálaszTörlés
  3. A csipkebogyo dzsemet en is szeretem, csak nalunk inkabb hecserlinek hivjak. a nenikek leszedik a hegyoldalakrol keso osszel, azt sokaig fozik, majd atpaszirozzak es lesz belole hecsempecs- nalunk igy hivjak, amit majd ossze kell fozni cukorral es kesz, isteni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nálunk meg hecsedli, csak a közérthetőség miatt hívtam irodalmi nyelvén :)

      Törlés