2012. augusztus 2., csütörtök

Azért mégis

bosszant a ma reggeli 86 kg. Tegnap este is nagyon bezabáltam, igaz, főképpen fehérjét, ami zsírtalanított sonka volt, túró, hagyma, paradicsom, 2-3 karika vékony kolbász. Nem is érdekel, mennyi.
Reggeli: dinnye, baguette, vaj, párizsi, sörretek
466, 2 kcal
65 g ch
17,7 g zs
13,4 g f
Éhes voltam, 7kor keltem, ez van. És nagyon-nagyon depi vagyok. És ilyenkor kezd elszakadni a film, és kezdődnek a nagy zabálások!!! És sajnos annyira neki vagyok keseredve, hogy nem is akarom megállítani magam.
Tízórai: szójatejes banánturmix
172 kcal
31 g ch
2,3 g zs
6,5 g f
Ebéd: fél adag krumplileves, hagyma, dinnye
285 kcal
51 g ch
6,6 g  zs
6 g f
Uzsonna:
226,4 kcal
24,3 g ch
9.8 g zs
9,3 g f
Sajnos azt kell mondanom, hogy ez már bánatevés, mert egész napos zabálhatnékság gyötör, főleg ch irányában, és ilyen nagyon-nagyon régen nem fordult elő...Még mindig neki vagyok keseredve...:(
Vacsora: 4 db mics /12og/, mustár, paradicsom, hagyma, uborka
247,2 kcal
o,5 g ch
15 g zs
22,6 g f
Összesen: 
1396,8 kcal
171,8 g ch
51,4 g zs
57,8 g f
Na, álljon meg a verekedés, annyira belesüppedtem az önsajnálatba, hogy elfelejtettem jógázni, pedig az tuti segítene a harmóniába visszatalálni. Pedig a reggel akartam még ma mozogni. Nagy rakás semmi vagyok...

3 megjegyzés:

  1. Csak fel ne add, Juli!

    Ajánlom neked a kombuchagomba teát, én 2 éve iszom, s amikor elkeztem, 6 kgt fogytam néhány hónap alatt fogyókúra nélkül. Azóta nem fogyok, de a súlytartásba besegit.
    Gondolok rád!

    VálaszTörlés
  2. Köszi, drága vagy. hosszú percekig, órákig töröm a fejem, mi lehet az oka. Gondolom, haza értetek, és minden rendben volt az úton, puszillak én is.

    VálaszTörlés
  3. Minden rosszban van valami jó, végre elkezdtél enni, az eredmény nem múlhat el, raktározásból fogyás kell, hogy legyen!
    Emlékszel, Alan (aki 100 kilót dobott le) azt írta, 1700-1800 kalóriával hízott. 2100-l meg fogyott!

    Azzal, hogy magadat (nyilvánosan) rugdosod, csak mélyebbre kerülhetsz, fel a fejjel :) nem adjuk fel és kész, ez biztos :)))

    VálaszTörlés