2012. augusztus 5., vasárnap

Borzasztó, hogy

1 hónap alatt egy kilótól szabadultam meg, nagy jó indulattal. A ma reggeli 85,5 kg sem jelent semmit, tudom, mert ezt a rohadt cikázást művelem 3 hete...És nagyon elegem van...
Most dél van, reggeli előtt vagyok...:( Ráálltam a mérlegre, és majdnem hanyatt vágódtam: 85,2. Reggel óta még -3o dkg, gondolom, folyadékveszteség. Ezért most futok reggelizni és odateszem az ebédet.
Reggeli: 6oo g dinnye, csak ehhez volt kedvem...
174 kcal
39 g ch
1,2 g zs
3 g f
Ebédre zöldségleves és csirkehús, nekem párolt zöldséggel, családnak rizzsel, megint. Nagy népszerűségnek örvend nálunk a rizs. Lehet, hogy egy kanálnyit majd én is eszem belőle...
Ebéd: zöldségleves, kis kefirrel,  párolt zöldség egy egész csirkecombbal
3o7,1 kcal
22,5 g ch
9,6 g zs
37,1 g f
Ennyi volt az ebéd, bár lehetett volna sokkal több. Uzsira majd jön egy adag tej müzlivel sztem, vacsira még van egy doboz túróm, de előtt lesz vmikor torna. Sztem 7 körül. Még nem térek vissza jillianhez, mert nem érzem magam elég erősnek hozzá.
Uzsonna: fagylalt
137,6 kcal
24,1 g ch
3 g zs
3,5 g f
Vacsora: párolt zöldség, pár korty kefir, cottage túró
 282,5 kcal
22,2 g ch
4,3 g zs
4o,3 g f
Összesen: 
9o1,2 kcal
107,8 g ch
18,1 g zs
89,3 g f
Mozgás: yoga for wightloss, jól megizzasztott, de jól esett.
Kevés a kcal, de majd igyekszem jobban odafigyelni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése