2012. augusztus 20., hétfő

Bocsánat, hogy tegnap nem fejeztem be, de megjöttek

a táborozók és egy részük, akik nem itt laknak, itt aludtak.
Szóval a tegnapi összkajálás:
116o kcal, kb.
12o g ch
51,3 g zs
57,2 g f
Mérés később lesz, de gyanítom, hogy a mályvatea és a tegnapi jóga igen csak jót tett nekem...
Na, mérés, azt gondolom, hogy jó lesz: kereken és határozottan 85 kg, és nem kellett kifújnom a levegőt, és semmilyen trükköt bevetnem, hogy annyi legyen. És most, reggeli után is csak 85,2, pedig evés-ivás után legalább 6-7oo g-mal t9bbet mutat.
Reggeli:2,5 virsli, egy szendvics a gyerekfoglalkozáson és 3 icipici aprósüti, lekváros
383,2 kcal
2o,7 g ch
26 g zs
15,5 g f
Na, jó sok zsír, de a virsli ezzel jár. Igyekszem este kevesebbet enni. Mai program: romeltakarítás vendégsereg után, este pedig kiruccanunk Cs-hez kifizetni a tábort. GYanítom, hogy miccsezés lesz...
Voltam Tündénél a gyógynövényboltban, vettem egy levendula és egy bodzavirág teát, előbbit stresszoldás, utóbbit vízhajtás céljából. Kíváncsi vagyok a két íz keveredésére. Máris lefőztem egy adagot.
Holnap a párom konferenciára megy Balatonszárszóra, legalább ő pihizni fog kicsit. Csak pénteken fog hazajönni...:( Addig nekem sok meló, mert gyerekfoglalkozások vannak csütörtökig, aznap még jön egy turistacsoport is Sz-re.
Tízórai: 2 és fél rántott csirkeszárny
253 kcal
15 g ch
8 g zs
36,5 g f
Ebéd: fél adag krumplileves, 3 palacsinta, csipkebogyó ill. áfonya dzsem
5o4 kcal
57,9 g ch
2o,7 g zs
9,4 g f
Na, jó kis ch-bomba ebéd. 
A férjem egyedül ment el, ha mentem volna, kimarad a torna, és azt nem szerettem volna. Nagyon jól esett a weigthloss yoga.
Vacsora: egy activia, 25 g zabpehely, 5 g magvak vegyesen
2o2,4 kcal
25,7 g ch
6 g zs
9,2 g f
Összesen:
1342,6 kcal
119,3 g ch
6o,7 g zs
7o,6 g f
Nagyon sok a zsír, le kell faragnom belőle.

4 megjegyzés:

  1. milyen az ize a malyvanak, turheto-e?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abszolút nem rossz, ittam már rosszabb ízű teát is (pl. az oolong és a puerh is kellemetlenebb ízű, szerintem), sőt, igazából nagyon jó az íze. :)
      Juli: várjuk azt a mérést! :D

      Törlés
    2. Semmi gond az ízével, bár én olyan vagyok, hogy bármit megeszek és megiszok, de ez kellemes, nem keserű. Ja, és fontos: sokféle mályva van, ezt úgy hívják hogy fodrosmályva /Malva vericellata/ és csak ez a jó fogyásra.

      Törlés
  2. Szia! Tanácsot adnék ha nem baj? Én 16 kgot fogytam! Csak tipp nem más! Látom édes szájú vagy, a palacsintából meg a lekváros sütikből gondolom, képzeld én is. Nem tudom activiából melyiket eszed,Én naturt szoktam, rakok bele 3 - 4 bd pöttyi édesítőt és ha szereted a fahéjat megdobhatod vele én azt teszek bele vagy valami gyümölcsöt. Pl: almát vagy nap közbe körtét. Így a ch le fog csökkenni 10-15közé. És még egy tipp. Én például csak édesítővel készült édességeket eszek..jó fajta lisztből. nem kell update nem ezt fogom mondani. Csak egy tipp hogy én amikor nem édesítőztem ,hogy ettem édességet. Kiválasztottam hogy melyiket kívánom a legjobban, és abból ettem. Tudom a ch - d jó meg a kcal is. de így hátha könnyebben megy majd. ;)

    VálaszTörlés